AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg skal opp til eksamen i desember og har fått vite dato. I forkant står det at eksamen varer i 30 minutter. Jeg har som skrevet fått dato, men klokkeslettet går over 5 timer. Betyr dette at alle som skal ha eksamen denne dagen møter samme tid, og at vi må sitte og vente på vår tur? Må vi også sitte etterpå og vente på resultatet? Gruer meg til eksamen i utgangspunktet, men det blir iallefall ikke bedre hvis jeg må sitte i 4-5 timer på et venterom FØR jeg kommer inn til sensor. Tviler sterkt på at jeg klarer å lese noe mer når den tiden har kommet. Noen som vet noe om dette? Anonymous poster hash: 29c2c...22d
PingoPower Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Ja, alle som skal ha eksamen må møte opp til samme tid. Det er vanlig å få karakteren rett etter eksaminasjonen, så da kan du gå etterpå. At det er satt av fem timer til eksamen, betyr ikke at all denne tiden blir brukt. Selv har jeg aldri opplevd at flere enn 4-5 har møtt opp til eksamen, så da må ikke sistemann sitte å vente mer enn kanskje 2 1/2 timer.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ja, alle som skal ha eksamen må møte opp til samme tid. Det er vanlig å få karakteren rett etter eksaminasjonen, så da kan du gå etterpå. At det er satt av fem timer til eksamen, betyr ikke at all denne tiden blir brukt. Selv har jeg aldri opplevd at flere enn 4-5 har møtt opp til eksamen, så da må ikke sistemann sitte å vente mer enn kanskje 2 1/2 timer. Takk for svar. Det hørtes mer oppløftende ut. Blir rekkefølgen trukket, eller går det alfabetisk? Anonymous poster hash: 6d7a5...fe6
Gjest Marmot Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Jeg har samme erfaring som PingoPower, og har alltid opplevd at det har gått alfabetisk etter etternavn. Flere ganger opplevde jeg også at folk tenkte at siden de hadde etternavn seint i alfabetet, kunne de komme senere, men så er det som PingoPower sier alltid mange som ikke møter opp, og da går det raskere, så plutselig har de ikke fått ta eksamen. Min erfaring er også at to og to har eksamen i samme tema, og at karakteren blir fortalt etter at den siste har hatt sin eksamen, så jeg har måttet vente ca en halvtime etter eksamen. Om jeg ikke ville det, kunne jeg ringe eksamenskontoret dagen etterpå. En gang ventet de til alle var ferdige før de delte ut karakterer, da ventet jeg i ca en time (jeg har etternavn på N, så er alltid sein).
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jeg har samme erfaring som PingoPower, og har alltid opplevd at det har gått alfabetisk etter etternavn. Flere ganger opplevde jeg også at folk tenkte at siden de hadde etternavn seint i alfabetet, kunne de komme senere, men så er det som PingoPower sier alltid mange som ikke møter opp, og da går det raskere, så plutselig har de ikke fått ta eksamen. Min erfaring er også at to og to har eksamen i samme tema, og at karakteren blir fortalt etter at den siste har hatt sin eksamen, så jeg har måttet vente ca en halvtime etter eksamen. Om jeg ikke ville det, kunne jeg ringe eksamenskontoret dagen etterpå. En gang ventet de til alle var ferdige før de delte ut karakterer, da ventet jeg i ca en time (jeg har etternavn på N, så er alltid sein). TS: Takk for svar ;-) Ja, da krysser jeg fingrene for at det ikke tar så lang tid før jeg kommer inn. Er ganske tidlig i alfabetet. Er helt ok om jeg må sitte litt etterpå. Føler bare at nervene kan begynne å jobbe, hvis jeg må sitte å vente på å komme inn i flere timer.... Kjenner jeg begynner å grue meg når jeg tenker på det. Ja, ja... Anonymous poster hash: 6d7a5...fe6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå