Gjest Summers Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 (endret) Leter nesten alle single etter personer av motsatt kjønn når de er på fest eller er det bare i min omgangskrets? Synes det skjer hver gang enten sjekker de opp eller så blir de sjekket opp og de blir borte hele den kvelden. Har begynt å bli bevisst på å henge med de med kjærester for kommer det en pen jente så forsvinner kompisen uansett hvor mye han har vært med på å le av de som "alltid er på jobb". *Utblåsning* Endret 9. november 2013 av Summers
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Niks, er jeg ute på byen med venner, så er jeg ute på byen. Jeg forsvinner ikke.
zen Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Sånn er det ...bare å få ut fingern og bli en av de "som alltid er på jobb". Problemet løst!
Cata Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Enig med Gjest, er jeg ute med venner så er jeg ute med venner. I min alder er riktignok sjekking på by'n nokså uaktuelt uansett, men selv da jeg var i 20 åra så holdt jeg sammen med vennene jeg gikk ut sammen med. Nokså uhøflig å bare forsvinne, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Nei, verken jeg eller mine single venninner oppfører seg sånn. (Med unntak av ei, men hun er bare sånn, så vi er liksom forberedt, hehe.) Det du beskriver er kanskje en mannegreie? Anonymous poster hash: 17c0d...158
Gjest Summers Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Det du beskriver er kanskje en mannegreie? Anonymous poster hash: 17c0d...158 Kanskje mer en "min greie" for jeg drar gjerne ut med jenter også. Men synes der er litt rart at jeg er den eneste som opplever det. Kjipe venner eller jeg som er kjip å henge med ser ut til å være konklusjonen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Så klart man som singel gjerne vil møte noen ute på byen. For min del er det så og si den eneste anledningen jeg har til å møte noen. Kan ikke akkurat bli kjent med en mann mens jeg går på gata. Jeg er ikke interessert i ONS på byen, men å prate og bli kjent, så klart. En venninne som ikke tåler at jeg snakker med en mann ute er ekstremt sær. Anonymous poster hash: 5f746...4b6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Alle mine venninner er slik. Stikker av med gutter med en gang de får sjansen og jeg går alene. Da drar jeg bare hjem. En gang dro jeg hjem halv 1 fordi de allerede hadde funnet noen Litt kjedelig for meg som aldri klarer å finne noen, men er selv singel og hadde jeg vært så heldig som de så hadde jeg nok snakket og brukt mye tid på å bli kjent med mannen selv i steden for å sitte å snakke med de jeg kan snakke med når som helst ellers.. Så skjønner de godt:) Anonymous poster hash: 0b680...da3
Gjest Summers Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 (endret) Så klart man som singel gjerne vil møte noen ute på byen. For min del er det så og si den eneste anledningen jeg har til å møte noen. Kan ikke akkurat bli kjent med en mann mens jeg går på gata. Jeg er ikke interessert i ONS på byen, men å prate og bli kjent, så klart. En venninne som ikke tåler at jeg snakker med en mann ute er ekstremt sær. Anonymous poster hash: 5f746...4b6 Skrev vel ikke at jeg ikke taklet det, blir jo ikke sur på dem, spurte bare om hvor vanlig det var og på samme måte som du må få lov til å finne kjæreste så må jo jeg få lov til å prioritere å henge med vennene som er villig til å henge med meg hele kvelden og ikke stikker av. Alle mine venninner er slik. Stikker av med gutter med en gang de får sjansen og jeg går alene. Da drar jeg bare hjem. En gang dro jeg hjem halv 1 fordi de allerede hadde funnet noen Litt kjedelig for meg som aldri klarer å finne noen, men er selv singel og hadde jeg vært så heldig som de så hadde jeg nok snakket og brukt mye tid på å bli kjent med mannen selv i steden for å sitte å snakke med de jeg kan snakke med når som helst ellers.. Så skjønner de godt:) Anonymous poster hash: 0b680...da3 Forstår at din situasjon også er kjip. Endret 9. november 2013 av Summers
Hecubaa Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 En ting er når man går ut med venner og tilfeldigvis kommer over en potensielt bra fyr, en annen ting er når selve målet for kvelden er å få seg noe og alt annet er underordnet.
Gjest JakeGreen Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 Ser ikke helt problemet om det er en stor gjeng som er ute og som ser hverandre ofte? Litt av poenget med å gå å byen for min del er nettopp det å kunne møte nye mennesker, men det er ikke slik at jeg er på jakt. Men er jeg sammen med kun en kamerat eller noen jeg ikke ser så ofte, så forlater jeg de selvsagt ikke til fordel for en tilfeldig høns ute på byen. Det jeg av og til gjør i slike situasjoner er å introdusere de jeg har lyst å snakke med til kameratene mine eller vennegjengen min. Problem solved.
Gjest .-L-. Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg fant en grei løsning på dette. Dersom jeg ville ut å møtte folk gikk jeg kun ut med han ene i gjengen som også var interessert i å møte folk. På den måten fikk jeg dekket behovet jeg hadde for å gå ut å være sosial. Når vi hadde vennefester hadde jeg i grunn allerede fått dekket behovet mitt for å snakke med nye folk, så da kunne jeg være mer tilstede med vennene mine Endret 9. november 2013 av .-L-.
Knirke Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Jeg går aldri ut med folk som har kjærester, nettopp på grunn av denne typen interessekonflikt... Når jeg er ute vil jeg gjerne treffe nye mennesker, spesielt fra det motsatte kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå