Gå til innhold

Prate på utesteder

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Dere som prater med fremmede på utesteder med høy musikk, pleier dere å klare å bli kjent med personen? Kanskje det er jeg som er teit, men jeg har aldri fått flyt i noen samtaler med randoms som prøver å bli kjent med meg på utesteder når musikken er så høy at man må skrike til hverandre og synes jo egentlig ikke noe om å bli hilst på. Ikke fordi jeg ikke ønsker å prate med randoms, men fordi jeg føler jeg gjør noe feil når det ikke blir noe mer en "hei jeg heter …., født i …., jobber med… osv" Og er det noe jeg gjør feil? har man noe ansvar når fremmede prøver å bli kjent med deg? Forstår jo at jeg ikke trenger å snakke med personer jeg ikke har noe interesse av, men hva er høffelig å gjøre når noen prøver å bli kjent med deg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke interessert i å prate med fremmede menn på utesteder så når jeg er ute med venninner og det kommer noen som vil prate med meg, peker jeg mot gifteringen min og de trekker seg med en gang. :icon_lol:

Men hadde jeg ikke vært gift og samtidig ikke interessert i denne mannen, ville jeg enten sagt at jeg har kjæreste (hvis det var tilfellet) eller at jeg ikke er interessert.

Ingen vits å kaste bort hverandres tid og jeg er lite glad i small talk når jeg ikke har interesse for denne personen. Men er det noen jeg kan tenke meg å bli bedre kjent med (når jeg er singel), da kan jeg be ham bli med meg et sted hvor musikken ikke er så høy slik at vi kan prate litt. For eksempel ute eller unna høyttalerne. Jeg gidder ikke skrike og miste stemmen min. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...