ElseSilje Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Hei! Jeg begynte å studere i høst, men skal ikke flytte ut før nå, 2. desember. Jeg har fått fullt lån og lurer derfor på om jeg nå kan få det omgjort til stipend for hele semesteret selvom jeg har bodd hjemme? Evt. om dagen da søknadsfristen (15. november) er en hellig dato slik at saken er annerledes dersom jeg flytter ut før den tid? Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #2 Skrevet 10. november 2013 Du får kun omgjort for den perioden du faktisk har bodd utenfor foreldrehjemmet. Du må melde fra til Lånekassen om når du flytter.Anonymous poster hash: bc330...622
Gjest Blomst83 Skrevet 10. november 2013 #3 Skrevet 10. november 2013 Selvfølgelig ikke. Du får jo ikke bortebostipend når du bor hjemme.Det er jo en grunn til at det kalles for bortbostipend.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Det er ingenting som heter bortebostipend for høyere utdanning. Men første svar er uansett riktig. Anonymous poster hash: cabe7...a22
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Det er ingenting som heter bortebostipend for høyere utdanning. Men første svar er uansett riktig.Anonymous poster hash: cabe7...a22 Jepp. Det heter omgjøringslån Anonymous poster hash: bc330...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå