Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #21 Skrevet 6. mai 2004 Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å snakke om det med kjæresten. jeg er den som får orgasme først, og etter orgasmen så kjenner jeg ingenting. så jeg går lei og det aldri virker som om det skal gå for han.. sex har egentlig bare vært et stress i det siste..
Gjest Icy Skrevet 6. mai 2004 #22 Skrevet 6. mai 2004 Under samleie altså... Syns eg er litt kjedelig eg. Så lite oppfinnsom, liksom. Ligg berre der og tar i mot, på ein måte... Er ikkje heilt passiv sjølvsagt, men har jo litt begrensa bevegelsesfrihet også då. Likar å ri, men blir så fryyyktlege sliten av det. Nokon som har eit triks for å halde ut lenger? Får melkesyre eg. Korleis rir de då? Eg vil lære å ri skikkeleg! Drømmen er å ri meg sjølv til orgasme.... Hvordan jeg er i senga? Jeg er en RÅTASS !
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #23 Skrevet 6. mai 2004 Jeg må innrømme at jeg ikke er så flink til å snakke om det med kjæresten. jeg er den som får orgasme først' date= og etter orgasmen så kjenner jeg ingenting. så jeg går lei og det aldri virker som om det skal gå for han.. sex har egentlig bare vært et stress i det siste.. Sånn hadde jeg det med min forrige også - for meg ødela det mye av forholdet.. Jeg trodde faktisk jeg ikke likte sex, helt til jeg traff min nåværende sambo.. Jeg tror faktisk den eneste løsningen er å lære seg å snakke sammen, slik at man får det slik begge vil..
Gjest Dazed Skrevet 6. mai 2004 #24 Skrevet 6. mai 2004 Ja' date=' nå er det en stund siden jeg har fått dosen min med sex :veldigsur: , men jeg LIKER sex, og liker å være aktiv i senga. Har alltid fått veldig gode tilbakemeldinger fra de partnerne jeg har hatt. Tror det henger sammen med at jeg tør å vise at jeg liker det, og at jeg ikke har hemninger eller komplekser.[/quote'] skulle ønske jeg klarte å være sånn :oops: er altfor sjenert jeg
Donnie Darko Skrevet 6. mai 2004 #26 Skrevet 6. mai 2004 jeg bare pressern inn og jukker løs til det går for meg (ca 1-2 min.) så legger jeg meg over på sida.. Dama blir som regel dritskuffa og stikker, noe jeg syns er like greit da jeg spretter en øl og smeller igang en Steven segal film.
Mossa Skrevet 7. mai 2004 #29 Skrevet 7. mai 2004 Elsker sex og har ingen hemninger i senga. Har holdt lenge på mine elskere/kjærester. Og ingen har klaget, snarere tvert imot ..og da tolker jeg det slik: jeg er en helt fantastisk elskerinne!!
Gjest Xavia Skrevet 7. mai 2004 #30 Skrevet 7. mai 2004 jeg bare pressern inn og jukker løs til det går for meg (ca 1-2 min.) så legger jeg meg over på sida.. Dama blir som regel dritskuffa og stikker, noe jeg syns er like greit da jeg spretter en øl og smeller igang en Steven segal film. Ja, ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå