apriljente Skrevet 6. mai 2004 #1 Del Skrevet 6. mai 2004 Holder på med siste innspurt på invitasjonene. På forsiden har jeg lyst til å ha en tegning av et brudepar, gjerne med farger.. Gjerne et flott/stilig/gjerne humoristisk tegning. Alle forslag mottas med takk. Aner ikke hvor jeg kan finne sånnt, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #2 Del Skrevet 6. mai 2004 Prøv å ta eit google biletsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puffthemagic Skrevet 6. mai 2004 #3 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva med et av disse: Klikk her... ... eller her. Jeg har fikset linkene dine, siden ble så bred. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 6. mai 2004 #4 Del Skrevet 6. mai 2004 Puff the magic dragon; Vet ikke helt om jeg ville hatt disse clip art figurene på min invitasjon, ville du? Synes de så vel billige og kjipe ut jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. mai 2004 #5 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan jo scanna inn et bilde av deg og din kommande mann og retusjera det som du vil i bildebehandlingsprogram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
droopseley Skrevet 6. mai 2004 #6 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg synes ikke de så billige ut? Den første likte jeg spesielt. Blir det for mye og "avanserte" tegninger blir det for dillete for min del igjen.. Dette var jo også humoristisk. Hvis du redigerer et bilde av dere selv i photoshop kan du få et som ser tegna/malt ut. Blir mindre humoristisk, men fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 7. mai 2004 #7 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes ikke de så billige ut? Den første likte jeg spesielt. Blir det for mye og "avanserte" tegninger blir det for dillete for min del igjen.. Dette var jo også humoristisk. Hvis du redigerer et bilde av dere selv i photoshop kan du få et som ser tegna/malt ut. Blir mindre humoristisk, men fint. De er bare SÅ typisk sånn Clip Art som alle har på pc'en sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. mai 2004 #8 Del Skrevet 7. mai 2004 Finner ingenting på disse linkene jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
droopseley Skrevet 7. mai 2004 #9 Del Skrevet 7. mai 2004 De er bare SÅ typisk sånn Clip Art som alle har på pc'en sin! DA er jeg enig!! Og når du sier det så kan jeg erindre at jeg har sett slike figurer før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 8. mai 2004 #10 Del Skrevet 8. mai 2004 Finner ingenting på disse linkene jeg..... Ikke? Jeg sjekka igjen jeg, og Clip Art figurene kommer fram de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå