Gå til innhold

gammelt brudebildealbum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift før. Ved rydding fant jeg bryllupsalbumet. Bladde i det,og mintes en fin tid. Det ligger nederst innerst i en skuff. kan jo ikke kaste det.

Så tenkte at kanskje ungene vil ha de når de er voksne og vi gamle?

Ser foreldrene så unge de var. Eller bare å dumpe? Ikke på talefot med x,selv om vi har vært skilt i mange år. kanskje dele det i to, og sende halve til han? kanskje han vil gjemme på det?

Vi er begge gifte på hver vår kant.

Anonymous poster hash: db572...c99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje det hadde vært en ide å spørre den andre parten først, om han vil ha det selv eller om det skal gis til ungene? Det kan jo hende han vil ha det selv, hvis ikke er det kanskje likesågreit å gi det til barna? Enten sende en SMS eller melding på Facebook? Er jo ikke et så høytidelig spørsmål at du trenger å fysisk snakke med han om du ikke vil det.

Om jeg hadde kunnet ha slike bilder av mine foreldre hadde jeg vært veldig glad for det, iallefall. Kanskje ikke mens jeg enda var liten, men nå som voksen hadde jeg satt pris på slike bilder. :)

Skrevet

Jeg ville lagt det tilbake der du fant det, nederst innerst i en skuff, sånn at ungene kan få det/finne det en gang når de blir større/voksne :)

Anonymous poster hash: 81a6e...ce9
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville lagt det tilbake der du fant det, nederst innerst i en skuff, sånn at ungene kan få det/finne det en gang når de blir større/voksne :)

Anonymous poster hash: 81a6e...ce9

Akkurat dette ville jeg gjort også, men også nevnt det for min nye partener slik at han ikke finner den like tilfeldig.

Anonymous poster hash: c9f53...53f

• Liker 2
Gjest Daenerys
Skrevet

Mine foreldre er skilt, og jeg skal snart få se deres bryllupsalbum nå som jeg selv planlegger bryllup. Glad jeg kan få sett hvordan deres spesielle dag var :)

Skrevet

Jeg har fått mamma og pappa sitt bryllupsalbum, synes det er koselig, og ikke minst morsomt å se hvordan de så ut når de gifta seg for 27 år siden :) De har vært skilt i 12 år nå.

Anonymous poster hash: dcfb0...3b5
Skrevet

Har du barn med eksen?

Anonymous poster hash: 42a0d...974

Skrevet

Ikke er jeg skilt, og ikke har jeg skilte foreldre. Men i mitt hode ville alternativet vært å spare det til felles barn blir store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...