Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg så er det fattigmann ! Får alltid en hel soddbøtte med de til jul, og de er borte etter 5 minutter ): Etter fattigmann så kommer hvite kakemenn:D også mandelmakroner!

Anonymous poster hash: b57e9...f90
Skrevet

For meg så er det fattigmann ! Får alltid en hel soddbøtte med de til jul, og de er borte etter 5 minutter ): Etter fattigmann så kommer hvite kakemenn:D også mandelmakroner!

Anonymous poster hash: b57e9...f90

Tror jeg må prøve det :) har verken smakt fattigmann eller hvite kakemenn..

Skrevet

Kakemenner, karamellkaker, tyske skiver.
Karamellkakene lages med blant annet havregyrn, sirup og smør. De blir litt sånn flarn-aktige, bare litt seigere. Synes pepperkaker er godt jeg, men de må helst være kjøpte. Brune pinner er også gode, men liker de best uten nøtter eller kanel.

• Liker 1
Skrevet

Tyske skiver, fattigmenn og smultringer på meg, takk. :D

Skrevet

Fattigmann!!! På en god nummer 2 er smultringer:-) Lagd av farmor og bakt ut av noen av barnebarna:) Dessverre skal jeg ikke være med å bake ut i år. Så håper jeg får noen til jul! Litt synd egentlig, for vi pleide å få en stooor pose med både fattigmann og smultringer.

Skrevet (endret)

Lager endel tradisjonelle typer, men det som går fortest unna her er en julecookie.

http://mat.espen.me/?p=249

Den er ganske søt. Tror godt man klarer seg med litt mindre hvitt sukker, men har aldri prøvet.

Endret av skrue
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Krumkaker med multekrem. :wow:

Skrevet

skrivefruens

Anonymous poster hash: 1df00...5bb
Skrevet

Colakaker, pepperkaker(hjemmelaga selvfølgelig!) og krumkaker.

Skrevet

Serinakaker

Pepperkaker

Vepsebol

krumkaker

Sirupsnipper

Skrevet

Berlinerkranser, hjemmelagde smultringer, risboller og kakemenn er et must i julen :tree:

Skrevet

Aller høgast på lista står nok sjakkruter! :D Kakemenn, krumkaker og ikkje minst pappa sine heimelaga smoltringar :D Gleda meg til førjulstida :D

Skrevet

Sirupstynnkake!

Anonymous poster hash: e84e0...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...