AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 For noen måneder siden så holdt jeg på med en gutt. Vil si vi var så og si kjærester. Så var han "utro" mot en tideligere vennine av meg/bekjent, og nå er de sammen.. ble veldig lei meg. Men uansett, så er vi invitert på samme fest i morgen. Var et arrangement på facebook, så jeg kan se alle som deltar. Der skal både han og kjæresten.. Er veldig nervøs for å treffe på han, ikke prata med han siden han fortalte at han heller ville ha henne. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kan vise han at det var et tap fra hans side? Vil det skal svi litt... men ikke være slem. Anonymous poster hash: cb941...266
Erazor Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Jeg tror det beste du kan gjøre er å være høflig og hilse på ham, og ellers hygge deg med de andre på festen uten å vie ham oppmerksomhet. Det tror jeg vil gjøre mer inntrykk enn dersom du aktivt prøver å vise deg frem som noe han "gikk glipp av". 9
Nettinettet Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Jeg er helt enig med Erazor og husk å se smashing ut og lykkelig ut 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Ta med deg en sikkelig kjekkas på festen,og gjør han sjalu Anonymous poster hash: da9b3...088
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Du igjen? Anonymous poster hash: ca124...e86
Gjest Lincoln Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Ha sex med alle mennene på festen.
Gjest Badebuksa Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Ha sex med alle mennene på festen. That'll show him!!
zen Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Bare vær høflig og classy, og nyt samværet med de andre på festen som om han ikke var der. Sånne spill som å gjøre noe på en bestemt måte for at han skal føle noe har jeg ikke noe tro på. Svir det så svir det, men hva så... han er ikke viktig, det er det din neste kjæreste som er 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Hils på ham, for så å fullstendig overse ham resten av kvelden. Og så klart, look fabulous Anonymous poster hash: 5a18f...a36 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: cb941...266
Gjest Ironically me Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 Hvorfor vise han hva han går glipp av? -overse, overse!
Marie90 Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Ikke overse ham åpenlyst. Litt for tydelig at du prøver å hevde deg. Hvis du står face to face med ham, si hei. Si hei til kjæresten også og gi et genuint smil, still et par spørsmål og vær høflig. Hvis det er noe man kan stole på en bitter eks for å gjøre så er det; overse, åpenbart ignorere, være lunken i samtale og gå inn for å flørte med andre. Ingenting sier "jeg er ferdig med deg" som et vennlig smil mot ham og hans nye dame. Ellers fokuser på å ha det hyggelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå