AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Se for dere følgende situasjon, plutselig bryter det ut stor borgerkrig i Norge, kanskje vi har en regjering som klikker i alle vinkler, og nordmenn må flykte fra landet pga bombing og drap. Litt som Syria i dag, som forresten var et relativt fredlig land noen år tilbake. Hvor skal vi flykte? I det siste har det kommet fram at nordmenn gjerne må betale mer for legehjelp og annet på ferie i utlandet, fordi vi er fra Norge og er så rike. Visstnok. Den dagen vi potensiellt trenger hjelp, hvor skal vi dra og hvor ønskes vi velkommen? Anonymous poster hash: 4ea32...009
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Sverige. Eller Danmark. Bor du ved grensa til Finland er sikkert Finland et greit alternativ. Anonymous poster hash: 2f261...775 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 vet ikke hvor velkommen vi er i de landa. men jeg hadde reist til sverige, danmark eller finland. Anonymous poster hash: 93a01...fd5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Vi hadde aldri fått det like godt som innvandrere får det i Norge idag. Men om det kun er krig i selve Norge, så må vell det bli Sverige, Danmark, Færøyene... Eventuelt England, Tyskland, Nederland? Anonymous poster hash: 69f50...4aa
karkl Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Hvis det blir borgerkrig, eller annen krig, i Norge så skal vi selvfølgelig ikke flykte. Vi skal bli å kjempe. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Gjemme oss i bomberommene og bunkersene som er rundt hele landet. Huff, håper ikke dette skjer i min tid. Må være fryktelig, ingen mat, ingen vann, ingen varm dyne, Så godt vi har det her, men så klager vi likevel og dagens 15-19 åringer er trippelt så mye deprimert enn for 10 år siden. Trist utvikling. Anonymous poster hash: 011e5...1e4 5
Gjest Badebuksa Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg aner ikke hvor DU skal løpe, men jeg har mitt eget hemmelige sted!!! Endret 8. november 2013 av Badebuksa 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Min kriseplan nummer 1 er å rømme til fjells og finne en plass utenfor allfarvei og leve på det naturen har å by på. Jeg tror ikke jeg hadde overlevd særlig lenge. Om jeg skulle rømt ut av landet hadde Færøyene stått øverst på lista, og ikke av logiske grunner. Men så tenker jeg, hvilken posisjon hadde Svalbard fått under en borgerkrig? Hvem ville ha bomba Svalbard liksom? Kanskje det er langt nok unna all action sånn at man kunne følt seg trygg der?Anonymous poster hash: c9ab1...2ae
Gjest Badebuksa Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Lykke til med å ro til svalbard på en planke 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Hadde vel egentlig bare gitt opp med en gang og lagt meg ned for å dø Blir det krig i norge, er det sikkert krig i nabolanda og.Anonymous poster hash: e908f...61c 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Hvis det blir borgerkrig, eller annen krig, i Norge så skal vi selvfølgelig ikke flykte. Vi skal bli å kjempe. Jeg slår meg sammen med samene,og kjører til fjells med reinsdyr.Snøen og kulda skal nok fryse og sulte fiende i hjel.Mens jeg koser meg med reinkjøtt ved bålet.Vi lever som nomader,og finner ny teltplass hver natt.Ingen vil finne oss: ) Anonymous poster hash: 3978b...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Skal du flykte? Max Manus here we go!Anonymous poster hash: 4dfcb...064
Gjest Belle âme Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 London i England, eller Irland.
Gjest Elseby13 Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Jeg aner ikke hvor DU skal løpe, men jeg har mitt eget hemmelige sted!!! Doomsday prepper?
Kraula Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Det spørs litt på hvem vi hadde havnet i krig med, som dersom Sverige plutselig hadde lyst å ta Norge til sitt landområde, eller om Kina og Russland hadde invadert oss. Jeg tror jeg hadde dratt lengst mulig bort fra krigen! New Zealand eller Australia.
Gjest Badebuksa Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 Doomsday prepper? Nei, det er en naturlig.. Forekomst.. Dings.. Hule
Gjest Kv84 Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Om man kommer seg unna, til Kanariøyene.
Gjest Elseby13 Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Nei, det er en naturlig.. Forekomst.. Dings.. Hule Det gjelder å ha en god bug out-plan! Haha
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #20 Skrevet 9. november 2013 Sverige, hvis de vil ha oss. De var litt i tvil forrige gang. Anonymous poster hash: 8508b...389 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå