Gå til innhold

Fitbit Flex

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg Fitbit Flex armbåndet mitt, og har et spørsmål til dere som bruker dette:

1. Teller den skritt og km når jeg kjører bil?
2. Vibrer den mer enn bare to ganger når jeg setter på alarm? I så tilfelle, hvordan får jeg den til å vibrere til jeg slår av alarmen? Den tracker jo søvnen, så..

3. Når vet jeg når den må laddes?

Fulgte ikke med bruksanvisning. Så er derfor jeg spør. Og til dere som ikke vet hva det er, google. :) Tusen takk på forhånd

Anonymous poster hash: 9fece...c19
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg kan svare deg på det siste spørsmålet ditt. Jeg får beskjed på mac/iPhonen min når batteriet trengs å lades. Men etterhvert kommer du inn i en rutine sånn at du ca vet når den trengs å lades.

Skrevet

Jeg kan svare deg på det siste spørsmålet ditt. Jeg får beskjed på mac/iPhonen min når batteriet trengs å lades. Men etterhvert kommer du inn i en rutine sånn at du ca vet når den trengs å lades.

Ah, okay! Tusen takk for svar:)

Skrevet

Fitbit.com kan svare på det meste av spm.

1. Du går jo ikke når du kjører bil. Den teller skritt og km når du går.

2. Den vibrerer i to runder uavhengig av om du har aktivere søvninnstillingen. Alarmen er ikke sånn at du slår den av.

3. Jeg får melding fra appen når den må lades.

Anonymous poster hash: 04313...072

Skrevet

Men... Går det ikke an å få den til å vibrere til jeg våkner og kan slå det av? :( Har lite tro på at jeg greier å våkne bare av to vibreringer.

Gjest Blomst83
Skrevet

Men... Går det ikke an å få den til å vibrere til jeg våkner og kan slå det av? :( Har lite tro på at jeg greier å våkne bare av to vibreringer.

Hva med å ha på alarmen på telefonen din i tillegg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...