AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg har vært ute med en fyr på 30 år noen ganger og han var ganske "på" de første datene. Men ikke nødvendigvis sånn useriøs heller. Spurte til og med hva jeg synes om oss :-) Nå har han roet litt ned, men jeg er litt engstelig av meg, og har problemer med å holde øyekontakt og ubevisst viker litt unna fra kroppskontakt hvis det skjer litt for brått. Han holdt hånda mi litt første date, men de siste gangene jeg har møtt han har han ikke gjort noe, bortsett fra klem når vi møtes/drar. Han virker også ganske åpen/direkte, men merker han har tona litt ned på dette også. Han har tatt initiativ til alle datene så langt, men siden jeg ubevisst unngår kroppskontakt hvis det skjer litt brått så har han liksom ikke gjort noe mer. Men den siste uka har han virka litt mer kjølig, selvom han fortsatt sender meldinger Jeg vet ikke hva han vil. Jeg vet ikke helt hva jeg vil. Hva kan jeg gjøre for å finne ut at han vil noe mer enn bare sex? På 1. date sa han noe som kunne tolkes litt i retning av at han skulle prøve å overbevise meg om å ha sex senere på kvelden (noe han ikke gjorde), men han er også veldig tullete på ting. Han sendte meg melding etter denne daten om at han hadde likt å våkne opp ved siden av meg. Han har ikke vært pågående på dette området, men 2. date sa jeg noe indirekte som gjorde at han skjønte at han ikke kan bli med meg hjem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å finen ut av dette, vil ikke bli såra! Alt han sier tyder på at han er ute etter en kjæreste, men samtidig er det andre ting som få meg til å lure. Anonymous poster hash: f7dce...244
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Kanskje han har fått seg kjæreste eller dater flere samtidig og liker en annen litt mer enn deg? Anonymous poster hash: 667fd...6e3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Det høres ut som om du er altfor avvisende og passiv, det kan være grunnen til at han mister interessen. Du kan ikke gå rundt og være livredd for å bli såret, man må gi litt av seg selv også. Anonymous poster hash: 8d33f...2db 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Det høres ut som om du er altfor avvisende og passiv, det kan være grunnen til at han mister interessen. Du kan ikke gå rundt og være livredd for å bli såret, man må gi litt av seg selv også. Anonymous poster hash: 8d33f...2db Støtter denne.Anonymous poster hash: a5625...cf8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Jeg er klar over at det kan være sånn. Men jeg reagerer litt sånn ubevisst og spontant.. Jeg får prøve å endre på det om vi møtes igjen!! Men hva med den kommentaren han hadde? TS Anonymous poster hash: f7dce...244
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Jeg er klar over at det kan være sånn. Men jeg reagerer litt sånn ubevisst og spontant.. Jeg får prøve å endre på det om vi møtes igjen!! Men hva med den kommentaren han hadde? TS Anonymous poster hash: f7dce...244 Hvilken kommentar? At han vil våkne med deg? I så fall er vel ikke det noe rart? Jeg synes ingenting han har gjort virker rart. Han virker interessert og fisker etter bekreftelse fra deg. Når han ikke får det blir han usikker og roer tempoet. Tror jeg i hvert fall.Anonymous poster hash: a5625...cf8
zen Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Han kan ha mistolket din fysiske tilbakeholdenhet til å bety at du er prippen, og at det aldri kommer til å gå fremover. Hva eksakt er det som får deg til å være skeptisk mht hans intensjoner?
Nettinettet Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg henger meg på de andre her og håper du kan jobbe litt med usikkerheten din til neste gang dere treffes. Egentlig ville jeg anbefalt deg å få en ny start på det hele og overrakse han ved å vise at du er litt mer leken, spontan og ikke tar verden så høytidelig. Men hvis den du er nå, er den du vil være, så må du heller prøve å finne en fyr som er like forsiktig og redd for å bli såra som du er. Mennesker som opplever fantastiske forelskelser og brusende følelser er menneskene som tør å være sårbare! De hopper i det med begge bena og svever rundt på en rosa sky mens de synes verden er fantastisk full av gode følelser. Noen ganger faller de ned med et brak, og må slikke sårene sine før de går videre, men en gang fortsetter de å sveve og finner roen og balansen med en som de passer sammen med også når de rosa skyene går vekk. Man må tørre satse for å vinne, men jeg forstår frykten og jeg synes det er helt greit at man velger en annen fremgansmåte hvis det føles best. Endret 9. november 2013 av Nettinettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå