AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg har fått tabelettene Metronidazol Actavis og Doksyckin. Grunnet betennelse i underlivet. Det sies at man ikke skal ta Doksyckin med melkeprodukter og må ta disse to timer etter inntak av melkeprodukter. Jeg har en stor fobi om å kaste opp eller bli uvel, og har ingen krefter igje ntil det nå, siden jeg er dårlig.. Har lest at bivirkningene er nemlig oppkast på disse. Lurer på om det er noen av dere som har erfaring med en eller begge av disse medisinene? Vet det er forskjellig fra person til person, men vil vite hvordan dere eventuelt reagerte på disse. Anonymous poster hash: f62c6...2fa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Jeg har fått tabelettene Metronidazol Actavis og Doksyckin. Grunnet betennelse i underlivet. Det sies at man ikke skal ta Doksyckin med melkeprodukter og må ta disse to timer etter inntak av melkeprodukter. Jeg har en stor fobi om å kaste opp eller bli uvel, og har ingen krefter igje ntil det nå, siden jeg er dårlig.. Har lest at bivirkningene er nemlig oppkast på disse. Lurer på om det er noen av dere som har erfaring med en eller begge av disse medisinene? Vet det er forskjellig fra person til person, men vil vite hvordan dere eventuelt reagerte på disse. Anonymous poster hash: f62c6...2fa fikk denne en gang. ble ikke kvalm, men sov ikke på 2 uker. var lys våken. måtte slutte og fikk andre medisiner Anonymous poster hash: fb516...db8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Melk gjør (bare) at Doxylin virker dårligere. MEN du må ikke drikke alkohol mens du går på Metronidazol. Da kan du få sterk uvelhet og kvalme. Jeg har gått på de to medisinene samtidig og tålte dem godt. Det er veldig individuelt hvordan bivirkningene er, så du må nesten bare prøve. Kontakt legen om du skulle få sterke bivirkninger. Mest sannsynlig går det bra.Anonymous poster hash: e1351...42b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Takk for svar! fikk denne en gang. ble ikke kvalm, men sov ikke på 2 uker. var lys våken. måtte slutte og fikk andre medisiner Anonymous poster hash: fb516...db8 Ikke bra at du ikke fikk sove på 2 uker da, det hørtes jo forferdelig kjipt ut! Melk gjør (bare) at Doxylin virker dårligere. MEN du må ikke drikke alkohol mens du går på Metronidazol. Da kan du få sterk uvelhet og kvalme. Jeg har gått på de to medisinene samtidig og tålte dem godt. Det er veldig individuelt hvordan bivirkningene er, så du må nesten bare prøve. Kontakt legen om du skulle få sterke bivirkninger. Mest sannsynlig går det bra.Anonymous poster hash: e1351...42b Det var bra du tålte dem da, skal gå på begge jeg også, så krysser fingrene for at det går bra pleier jo å tåle antibiotika og andre medisiner, så regner med det går fint Anonymous poster hash: f62c6...2fa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 var bra du tålte dem da, skal gå på begge jeg også, så krysser fingrene for at det går bra pleier jo å tåle antibiotika og andre medisiner, så regner med det går fint Anonymous poster hash: f62c6...2fa Det gjør det nok, så lenge du ikke drikker alkohol De virker mot ulike typer bakterier, så det er veldig greit å ta begge samtidig om det er en komplisert infeksjon. Om du skal være virkelig nøye, tar du en Canesten-kur til slutt, for man kan få sopp når alle bakteriene blir utryddet. Men det er bare om man er like paranoid for mikrober som meg Anonymous poster hash: e1351...42b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Det gjør det nok, så lenge du ikke drikker alkohol De virker mot ulike typer bakterier, så det er veldig greit å ta begge samtidig om det er en komplisert infeksjon.Om du skal være virkelig nøye, tar du en Canesten-kur til slutt, for man kan få sopp når alle bakteriene blir utryddet. Men det er bare om man er like paranoid for mikrober som meg Anonymous poster hash: e1351...42b Takk for tipset! skal definitivt kjøpe Canesten-kur og ha på lur til jeg er ferdig med de andre medisinene, er ganske så paranoid selv Anonymous poster hash: f62c6...2fa
zen Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Takk for tipset! skal definitivt kjøpe Canesten-kur og ha på lur til jeg er ferdig med de andre medisinene, er ganske så paranoid selv Anonymous poster hash: f62c6...2fa Probiotika, probiotika, probiotika!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Probiotika, probiotika, probiotika! Det kan man ta i tillegg, ja Anonymous poster hash: e1351...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå