Gå til innhold

Mytheresa.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt fra denne siden før?
Er interessert i å vite om toll og eventuelt ekstra kostnader som tilkommer fra posten?
Betaler en kun for selve varen, frakten som er oppgitt, pluss mva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har bestilt fra denne siden før?

Er interessert i å vite om toll og eventuelt ekstra kostnader som tilkommer fra posten?

Betaler en kun for selve varen, frakten som er oppgitt, pluss mva?

http://www.klikk.no/mote/detnye/article836941.ece

Anonymous poster hash: bbe01...563

Skrevet

Tusen takk :-) Bare for å være helt sikker nå.. Om jeg kjøper en veske blir det ikke fortollingsgebyr fra eventuelt UPS eller DHL?

Det blir det, eksakt hva de gebyrene er kommer an på firmaet. Men det blir altså det du regner ut her http://www.toll.no/templates_TAD/ImportCalc.aspx?id=153564 + et gebyr til ups/dhl. Opp mot 600kr er ikke uvirkelig i gebyr siden disse firmaene er blodsugere.

Anonymous poster hash: 35b69...83a

Skrevet

Tusen takk :-) Bare for å være helt sikker nå.. Om jeg kjøper en veske blir det ikke fortollingsgebyr fra eventuelt UPS eller DHL?

Hvor får du "ikke" fra? Klart det blir. Det har ikke noe med siden i seg selv å gjøre, det gjelder all utenlandshandel.

Anonymous poster hash: e71bd...805

Skrevet

Hvor får du "ikke" fra? Klart det blir. Det har ikke noe med siden i seg selv å gjøre, det gjelder all utenlandshandel.

Noen sider ordner det for deg, slik at man får opp totalprisen. Shopbop f.eks.

Anonymous poster hash: 8b7b7...bcd

Skrevet

Tenkte om det ble fortollingsgebyr når selve varen er tollfri, det jeg er usikker på.

Skrevet

Tenkte om det ble fortollingsgebyr når selve varen er tollfri, det jeg er usikker på.

Det blir det :) Det blir moms og fortollingsgebyr :)

Anonymous poster hash: bbe01...563

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...