Gå til innhold

argh er det bare meg som synes nytt på nytt har blitt pinlig etter at Ingrid ble med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsket det programmet tidligere. nå sitter jeg bare og gremmer meg og synes det er pinlig lite morsomt det hun sier. Er det bare meg???

Anonymous poster hash: 6b149...e8a
  • Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg. Jeg syns ikke hun er morsom i hele tatt!

• Liker 7
Skrevet

Finnes det så mange kvinnelige komikere her i Norge da?

Skrevet

Ja det finnes da mange kvinnelige komikere, men jeg tror en kvinne med humor generelt kan oppgradere og blåse liv igjen i høyrevingen. Nå er det jo bare utrolig kleint, må svitsje kanal til tider for jeg blir bare pinlig berørt. Og så sitter jeg og lurer på hvor mye som faktisk som har blitt klippet bort, og hvor virkelig ille det må ha vært for de i salen når det har foregått...Nei håper hun får en sesong kun... TS

• Liker 3
Skrevet

Jeg rådigger henne, endelig en kvinne som har peiling på hva som skjer i samfunnet. De forrige kvinnene har jo ikke hatt peiling på annet enn kjendiser og slikt tull.

Jeg liker henne.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke det finnes så mange kvinnelige komikere. Jeg avskriver med en gang de fra Kollektive og Torsdagskveld fra Nydalen. Pernille kan glimte til, men hu får ofte pipestemme som irriterer meg grønt. Lisa Tønne og Tusvik er ikke morsom. Lene Kongsvik er grei nok i serien sin (selvom mange karakerer er like), men hu er ikke morsom utenom. Kvinnene på randen er ikke toppklasse. Christine Koht er ikke en komiker!! Janne Rønningen er forferdelig.

Derimot liker jeg Linn Skåber, enkelte ganger Anne K Herland, og ikke minst Hege Schøyen. Men mange kvinnelige komikere har vi ikke her i Norge. Ihvertfall ikke proffe! Bare si fra hvis jeg har glemt noen ;)

Men tilbake til poenget. Hege Schøyen hadde aldri passet inn i NPN. Savner de to førstnevnte. De var skarpe og har en god måte å flørte med publikum på. (den beste til å flørte med publikum er Espen Eckbo)

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes hun er morsom jeg. Liker både Linn Skåber og Anne Cath i settingen også, men de kan ofte være litt drøye. Det jeg derimot synes er pinlig er Torsdag kveld fra nydalen.

Anonymous poster hash: 542c4...cf6
  • Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke det finnes så mange kvinnelige komikere. Jeg avskriver med en gang de fra Kollektive og Torsdagskveld fra Nydalen. Pernille kan glimte til, men hu får ofte pipestemme som irriterer meg grønt. Lisa Tønne og Tusvik er ikke morsom. Lene Kongsvik er grei nok i serien sin (selvom mange karakerer er like), men hu er ikke morsom utenom. Kvinnene på randen er ikke toppklasse. Christine Koht er ikke en komiker!! Janne Rønningen er forferdelig.

Derimot liker jeg Linn Skåber, enkelte ganger Anne K Herland, og ikke minst Hege Schøyen. Men mange kvinnelige komikere har vi ikke her i Norge. Ihvertfall ikke proffe! Bare si fra hvis jeg har glemt noen ;)

Men tilbake til poenget. Hege Schøyen hadde aldri passet inn i NPN. Savner de to førstnevnte. De var skarpe og har en god måte å flørte med publikum på. (den beste til å flørte med publikum er Espen Eckbo)

Kan ikke annet enn si meg enig. Savner virkelig Linn Skåber, hun var vittig, kvikk og lite selvhøytidelig. hva med Line Nelvik eller Henriette Steenstrup?

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke annet enn si meg enig. Savner virkelig Linn Skåber, hun var vittig, kvikk og lite selvhøytidelig. hva med Line Nelvik eller Henriette Steenstrup?

Henriette steenstrup plasserte jeg i Torsdagskveld fra nydalen-gruppa ;) Hele den gjengen er et oppgulp fra amatørrevy og utdatert youtube-klipp.. :P

Nå er jo kanskje nytt på nytt litt av det samme. Er ikke så mye nytt (men det ligger jo litt i navnet -gjentagelse). I tillegg så har de med gjester som overhode ikke er morsomme. Men det er vel litt av sjarmen.

• Liker 7
Skrevet (endret)

De skal vel appellere til ungdommen da, siden de andre to faste medlemmene er begynt å dra på årene. Ingrid er frisk pust og det tar tid til å venne seg til henne, selv har jeg mer sansen for den drøye humoren til Anne Kat og Linn. Men vær så snill, ikke Henriette stenstrup eller hun som fødte på tvn som er med i Nydalen de blir du lei etter 1 episode.

Endret av makkapakka
  • Liker 3
Skrevet

De skal vel appellere til ungdommen da, siden de andre to faste medlemmene er begynt å dra på årene. Ingrid er frisk pust og det tar tid til å venne seg til henne, selv har jeg mer sansen for den drøye humoren til Anne Kat og Linn. Men vær så snill, ikke Henriette stenstrup eller hun som fødte på tvn som er med i Nydalen de blir du lei etter 1 episode.

Jeg forbinder Ingrid mer med Norge Rundt type programleder, ikke akkurat ungdomsapell. Erik Solbakken som var med sist har mye mer av akkurat det, men han er ikke dame da.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri sett på etter at hun ble med, men jeg er ikke overrasket. Husker henne fra Idol i 2004, det var så utrolig pinlig.

Anonymous poster hash: fbef6...0ab
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes Ingrid gjør en bedre figur i NPN enn noe annet hun har gjort tidligere.

Hun har en helt annen type humor og mimikk/uttrykksmåte enn Skåber. Helt ok for meg.

Anonymous poster hash: 5ba30...d9c
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri sett på etter at hun ble med, men jeg er ikke overrasket. Husker henne fra Idol i 2004, det var så utrolig pinlig.

Anonymous poster hash: fbef6...0ab

Haha! enig så enig :)

• Liker 2
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har ikke noe negativt å si om henne, jeg bare synes det har blitt...kjedelig..?

• Liker 3
Skrevet

Jeg rådigger henne, endelig en kvinne som har peiling på hva som skjer i samfunnet. De forrige kvinnene har jo ikke hatt peiling på annet enn kjendiser og slikt tull.

Jeg liker henne.

Å, de hadde god peiling, men de kjørte "dum blondine"-rutinen.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes hun er morsom jeg. Liker både Linn Skåber og Anne Cath i settingen også, men de kan ofte være litt drøye. Det jeg derimot synes er pinlig er Torsdag kveld fra nydalen.

Anonymous poster hash: 542c4...cf6

Det som virkelig var topp med Anne Cath Hærland, var jo nettopp at hun var så drøy. Og at hun hadde beisa Ari Behn.

• Liker 4
Skrevet

Synes det har tatt seg litt opp med Ingrid på laget!

Det kjipeste var Linn Skåber synes jeg.

Skrevet

Jeg ser ikke på NPN lenger. Jeg tviler på at de kunne valgt noen verre enn Ingrid, hun er rett og slett bare teit og helt uten humor.

Anonymous poster hash: 77870...e97
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...