Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en venninne har invitert til filmfest, og har store planer! Det blir rød løper, oscarutdeling og alle skal selvsagt kle seg ut som en rolle fra yndlingsfilmen. Det blir knallbra.

I den forbindelse skulle vi gjerne hatt litt filmstæsj som pynt, og jeg så på changing rooms en dag der de hadde filminspirert stue. Der hadde de tatt gamle filmruller og laget "screen", og jeg lurte på om noe vet om steder man får kjøpt gamle filmruller som ingen lenger vil ha?

Ellers noen forslag på filmstæsj man kan låne/leie/lage? Alle forslag tas imot med takk!

PS! Deler gjerne mer info om opplegget til festen dersom noen vil kopiere. Har f.eks. en festlig invitasjon, som du kan få hvis du sender meg en PM med mailadresse.

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Hei! Jeg ville ringt til kinoen der du bor, og spurt etter filmruller! BOr du i Oslo, ring Oslo Cinematografer. Når det gjelder kostymer og stæsj har de utrolig mye bra på Festantrekk i Torggata i Oslo. Der har jeg funnet mye moro, ikke så galt dyre er de heller. Til slutt vil jeg anbefale deg kostymelageret til Norsk Film, de pleide å holde til på Majorstua, men har flytta så jeg har ikke lengre adressen dit, men du skulle få tak i dem gjennom opplysninga!

Lykke til, høres ut som "my kind of Partei"

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: DU bor i Oslo ja :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...