Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykemeldt og er at jeg for første gang på "hundre" år, får tid til å lage noe selv.

Hva lager dere? Har dere lyst til å legge ut bilder?

Jeg tenker på kranser, dekorasjoner til advent, blomsterdekorasjoner. Gjerne laget av ting man kan finne ute i naturen.

Pepperkakefigurer. Hva som helst, bare jeg får noen ideer

Anonymous poster hash: aa2e4...ee1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panduro hobby har masse. Jeg lager ikke noe, men husker gleden ved å lage ting selv på barneskolen.

Skrevet

Jeg skal pynte rødvinsglass med tekst "god jul"og ha oppi lys decorsand,noen små julekuler(fra nille)og stearinlys. Kanskje pynte rundt stetten med et rødt bånd. Enkelt og billig.

Jeg spraymaler kongler jeg finner ute og bruker dem som pynt med kubbelys og lignende. Spraymaler i sølv og gull.

Har også tenkt å kjøpe store blanke julekuler som jeg spraymaler og pynter med glitter som kan henges i vinduet.

Skrevet (endret)

Jeg lager en del ting med mose som gjennomgående tema; både stjerner og hjerter til å henge i vindu, kranser, juledekorasjoner med lys, dekorasjoner men svibler, amaryllis eller lignende,

Slenger på litt glitrende eller skinnende stasj og så er det fint. Det som skal viklet med metalltråd får vikletråden som en del av dekoren. Kjøper ofte litt små kuler jeg kan legge i dekorasjonene og har tatt vare på noen fine potter til å ha dem i, eller kjøper egnede skåler og potter secondhand. Gir bort en del i løpet av advent og jul.

Jeg samler mose, kongler og pinner selv, så det er rimelige saker. Kjøper litt dekorband, glitter, gull og sølvspray, snøspray og forskjellig vikletråd o.l. Iblant tørker jeg appelsinskiver i ovnen som jeg bruker.

Kan putte inn bilde når jeg får begynt med årets dekorasjoner.

Endret av absinthia
Skrevet

Man kan og kjøpe falske kranser på feks Ikea og pynte dem etter eget ønske med feks silkebånd,hjerte laget av sånne tynne "metallstenger",julepynt osv.

Skrevet

Metallstengene heter visst ståltråd..googla det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...