AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jente på 28 år. Ikke barn fra før. Mann 1: 14 år eldre enn meg. Tidligere gift, 2 barn som han skal ha i helgene. Positiv, morsom, omtenksom. Utrolig snill. Vært en stor støtte i vanskelige tider, og vært villig til å sette mye på spill for meg. Mann 2: Ett år eldre enn meg. Ingen barn. Kjenner vedkommende litt mindre enn førstemann men har inntrykk av at også han er morsom, positiv og omtenksom. Noe mer skrytete enn førstemann. Relativt godt utseende. Ytrer sterk interesse for meg. Begge er avslappet som typer, har interesser som både matcher meg og noen som er totalt ulike. Synes det er helt crazy å plutselig stå her med 2 interesserte menn, også begge to så skjønne på hvert sitt vis da! *SUKK* Anonymous poster hash: 102a0...f2d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 nr 2 Anonymous poster hash: e1442...fa3 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Hvis du vil ha barn på sikt er det nok større sjanse med nr 2. jeg ville valgt nr 2 uansett. For å slippe bagasjen på nr 1. Dessuten synes jeg alderforsekjllen var litt stor. Anonymous poster hash: c7600...07e 3
Nettinettet Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Hvis du ser bort i fra trygghet og interessen de har for deg, hvem føler du mest begjær, lyst og lengsel etter?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jente på 28 år. Ikke barn fra før. Mann 1: 14 år eldre enn meg. Tidligere gift, 2 barn som han skal ha i helgene. Positiv, morsom, omtenksom. Utrolig snill. Vært en stor støtte i vanskelige tider, og vært villig til å sette mye på spill for meg. Mann 2: Ett år eldre enn meg. Ingen barn. Kjenner vedkommende litt mindre enn førstemann men har inntrykk av at også han er morsom, positiv og omtenksom. Noe mer skrytete enn førstemann. Relativt godt utseende. Ytrer sterk interesse for meg. Begge er avslappet som typer, har interesser som både matcher meg og noen som er totalt ulike. Synes det er helt crazy å plutselig stå her med 2 interesserte menn, også begge to så skjønne på hvert sitt vis da! *SUKK* Anonymous poster hash: 102a0...f2d Vanskelig å si, se begge to for deg og kjenn etter hva magefølelsen din sier. Anonymous poster hash: a4697...f2a
Aquarelles Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jeg ville valgt nr. 2 pga mindre aldersforskjell og det ingen av dere da har barn fra før - men det er du som må ta valget og det er vel ikke noe lett valg du har. Følg dine egne følelser .
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Jeg hadde valgt med utgangspunkt i den jeg følte mest for. Tror følelser og kjemi har like mye å si som praktiske hensyn. Dersom nr #1 takler farsrollen godt, og har et ok forhold til eks-kona (da tenker jeg at de begge har forsonet seg med bruddet), og det er han du føler mest for hadde jeg gått for ham. Får egentlig inntrykk av at det er ham du liker best slik du fremstiller det i innlegget ditt. Jeg valgte en gang selv mellom to supre fyrer, den ene er min nåværende samboer - og jeg tenkte nok litt vel praktisk. Vi har det veldig fint i dag, men forholdet har absolutt ikke vært noen dans på roser, og jeg tror kanskje jeg passer bedre med ham jeg valgte bort fordi han virket som et dårligere valg. Nå har jeg og samboeren jobbet såpass mye med forholdet at jeg aldri kan tenke meg en annen, men det er viktig å presisere at det smarte valget ikke nødvendigvis er det riktige. Anonymous poster hash: 899db...c85
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. november 2013 #11 Skrevet 10. november 2013 Jeg har liten sans for menn som har valgt/godtatt rollen som helgepappa i stedet for å ha ungene halvparten av tiden. I tillegg skriver du at han skal ha dem i helgene, betyr det at bruddet er såpass nytt at han ikke har begynt med ordningen ennå? I så fall er dette enda en årsak til at jeg hadde valgt ham bort. Han trenger en tid på å finne ut av sitt nye liv. Men så er det dette med fornuft og følelser, da... 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 1 Anonymous poster hash: 505fb...2e0
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #14 Skrevet 10. november 2013 Jeg har liten sans for menn som har valgt/godtatt rollen som helgepappa i stedet for å ha ungene halvparten av tiden. I tillegg skriver du at han skal ha dem i helgene, betyr det at bruddet er såpass nytt at han ikke har begynt med ordningen ennå? I så fall er dette enda en årsak til at jeg hadde valgt ham bort. Han trenger en tid på å finne ut av sitt nye liv. Men så er det dette med fornuft og følelser, da... Beklager avsporingen,men dette er noe av det teiteste jeg har lest på lenge.Det finne mange grunner til at 50/50 ikke er best for barnet/barna i alle tilfeller. Og en mann som evner å sette barnas behov foran sine egne vil jeg si er en super partner! På papiret ser 50/50 fordeling helt super ut,men det er ikke alle barn som fikser å bytte hjem hver uke.Det går an å være en super pappa og ha mye kontakt med barna selv om man er helgepappa! Synes du drar helgepappaer ufortjent under en kam her. Til ts : Gå for den som føles rett for deg Anonymous poster hash: 407dc...e0b 2
waco Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Da får du møte Mann 2 å gratulere ham og fortelle ham at han vant kg- avstemningen! =) Da blir han glad når han får vite at han beseiret en for ham tretten år eldre erfaren mann!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Beklager avsporingen,men dette er noe av det teiteste jeg har lest på lenge.Det finne mange grunner til at 50/50 ikke er best for barnet/barna i alle tilfeller. Og en mann som evner å sette barnas behov foran sine egne vil jeg si er en super partner! På papiret ser 50/50 fordeling helt super ut,men det er ikke alle barn som fikser å bytte hjem hver uke.Det går an å være en super pappa og ha mye kontakt med barna selv om man er helgepappa! Synes du drar helgepappaer ufortjent under en kam her. Til ts : Gå for den som føles rett for deg Anonymous poster hash: 407dc...e0b Enig. I de aller fleste tilfeller vil det å ha en fast hovedforsørger bli vurdert som mest stabilt for barnet. Barnets beste først. Anonymous poster hash: bc0f7...57d
Gjest Mupsi Skrevet 10. november 2013 #17 Skrevet 10. november 2013 Nr 2. Fordi han ikke har barn og er nogenlunde lik i alder som deg.
Alina X Skrevet 11. november 2013 #18 Skrevet 11. november 2013 Nr 1 Menn i alderen 18-35 er som regel ikke ute etter noe seriøst.
Gjest Summers Skrevet 11. november 2013 #19 Skrevet 11. november 2013 Nr 1 Menn i alderen 18-35 er som regel ikke ute etter noe seriøst. Går sikkert an å lage noen generaliseringer om menn med unger som går etter mye yngre jenter også.
Hjertefisk Skrevet 11. november 2013 #20 Skrevet 11. november 2013 Det tror jeg er helt opp til deg selv TS! Personlig ville jeg nok valgt nr 2 da jeg synes 14 år blir en alt for stor aldersforskjell. Jeg er ung til sinns, og heller ikke klar for barn (egne eller andres). Generellt sett er jeg også litt skeptisk til menn som går etter såpass mye yngre jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå