AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg så vidoen her om hvordan man kan redde knust sminke, og der hadde hun en liten flaske med 96 % alkohol.... Hvor kan jeg få kjøpt dette?? (skal forresten til storbyen i morra, så tips til steder der man får dette tas i mot med takk og det ikke er internettet som gjelder...) Anonymous poster hash: a41ec...b2d
Lea2 Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Apoteket. Det er ikke vanlig sprit, men sånt man bruker til å desinfisere.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Er ikke sånn desinfeksjonssprit tilsatt noe klissegreier?? Hvordan blir det da i den knuste øyenskyggen min?? Anonymous poster hash: a41ec...b2d
Lea2 Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Det er ren medisinsk sprit. Flytende og nesten som vann.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Er ikke sånn desinfeksjonssprit tilsatt noe klissegreier?? Hvordan blir det da i den knuste øyenskyggen min?? Anonymous poster hash: a41ec...b2d Det klissegreiene er sånn sprit som er laget for hånddesinfisering som er tilsatt glycerol for å smøre. Ren desinfiksjonsprit fra apoteket er ikke tilsatt det. Anonymous poster hash: c9791...457
Jade Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 De har antibac som er beregnet for å rense "ting". Den er ikke tilsatt fuktgivende ingredienser som er i hånddesinfeksjon. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-898625.aspx Men den er ikke 96%
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Av erfaring; antibac fungerer helt perfekt Anonymous poster hash: e1cf9...30b
According To Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 brukte selv antibac, fungerte fint :-)
Gjest Tigress Skrevet 10. november 2013 #10 Skrevet 10. november 2013 Skulle berre ønskje eg hadde sett den videoen tidlegare - då det dyre Estee Lauder-pudderet mitt ikkje overlevde flytur til Russland...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå