Kristinbergen Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hei, har nylig begynt å lese en ganske fersk blogg om reiseliv, mote o.l, hva synes dere? http://jeanettebbs.blogg.no/ //discuss
LukaFrost Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 (endret) Sorry, bloggen din skiller seg ikke ut fra massen. For det er din blogg ja? Endret 8. november 2013 av LukaFrost
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 herreguuud for en fin kropp Anonymous poster hash: 32363...77e
Kristinbergen Skrevet 9. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2013 herreguuud for en fin kropp Anonymous poster hash: 32363...77e Sorry, bloggen din skiller seg ikke ut fra massen. For det er din blogg ja? Nei, er ikke min blogg. Er en blogg jeg har begynnt å lese de siste dagene. Hva synes du?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Nei, er ikke min blogg. Er en blogg jeg har begynnt å lese de siste dagene. Hva synes du? Nei, det er selvfølgelig ikke din blogg. Du registrerte deg på et forum fordi du bare måtte fortelle om den helt ordinære bloggen du tilfeldigvis kom over. Anonymous poster hash: 60f71...b92 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Bloggere som bruker pels holder jeg meg langt unna, forkastelig rett og slett. Anonymous poster hash: 24a61...da6
LukaFrost Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 (endret) Nei, er ikke min blogg. Er en blogg jeg har begynnt å lese de siste dagene. Hva synes du? Som de fleste blogger er den totlalt uinterssant med kjedelige bilder. Og jeg tror ikke noe på at dette ikke er din blogg. Den kan heller ikke defineres om noen moteblogg. Endret 9. november 2013 av LukaFrost 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå