Ninakanin Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Har skuffen full av billigtester fra tostreker.no. .. ...når kan jeg begynne å teste uten at det er HELT totalt bortkastet? Hadde EL onsdag/torsdag, IKM 20 november
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Hvis du har mange tester: fra torsdag neste uke, men ikke bli skuffet om den er negativ. Det beste er å vente til IKM Anonymous poster hash: 0f19d...3b8 1
Ninakanin Skrevet 8. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2013 Jeg er testoman, og invitert på festlig lag på fredag og lørdag... Så jeg tester nok allerede da ja! Blir spennende!!
bib_84 Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Jeg fikk positiv test i dag, en uke etter IKM Regner med at jeg har hatt eggløsning litt senere enn forventet, og at den egentlige IKM var for et par dager siden. 1
Ninakanin Skrevet 8. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2013 Jeg fikk positiv test i dag, en uke etter IKM Regner med at jeg har hatt eggløsning litt senere enn forventet, og at den egentlige IKM var for et par dager siden. Gratulerer! Stakkars, det må ha vært en lang uke stakkars! :D
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Det er best å vente til IKM - jordmor sier at det kan ta tid før man får positiv test - før det kan man få falsk positiv. Mange tar tidlig test - de fleste kan se allerede fra 10-12 dpo Lykke til :D Anonymous poster hash: 3bbbd...aee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå