Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Jeg vil som sagt ikke være pålogget hele tiden. Men vet ikke hvordan jeg fikser det. Når jeg logger meg på MSN som vanlig får jeg opp meldingen: Du blir nå logget av net messenger, for du logger deg på et annet sted. Hvordan kan jeg få det bort?
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Vet ikke helt om jeg forsto spm. Bruker du XP og Windows Messenger OG msn-messenger? Og har autopålogging på Windows Messenger? For i så fall åpner du den (Win mess.), går på instillinger og fjerner krysset for Logg på automatisk. Når du ikke vil være logget på hele tiden, kan du vel bare logge av når du føler for det?
Barbie Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Ett eller annet sted skal det være mulig å huke av for automatisk pålogging. Denne haken må du fjerne. PS: Er det MEG du vil unngå? :o
LaToya Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har det samme problemet som deg og selv om jeg har fjernet haken så blir jeg automatisk logget på. Det som jeg synes er pes er at jeg gjerne vil ha msn 6,1 og så får jeg bare en gammel versjon av win msn når jeg logger meg på, må derfor logge meg av denne og så på msn. Slitsomt. Tips mottas med stor takk ....
Serenity Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Mange sliter litt med Win.Messenger. Regner med dere snakker om XP? Om man har lagt til SP 1 skal denne kunne fjernes fra Legg til/Fjern programmer -> Legg til Windowskomponenter.. Hvis ikke må den fjernes fra registeret, men da er man "kvitt den for godt" det er litt kjedelig om man angrer seg etterpå, eller om man har andre brukere på maskinen som bruker den. For å fjerne Win.Messenger (FULLSTENDIG) : Start -> Kjør -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Kopier koden over og lim den inn i kjør. Ikke glem mellomrommet etter RunDll32 Hvis det ikke skal fjernes, kan man åpne hovedvinduet i programmet, finne instillinger og fjernet krysset for start automatisk når Win starter..
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Ett eller annet sted skal det være mulig å huke av for automatisk pålogging. Denne haken må du fjerne. PS: Er det MEG du vil unngå? :o Nei tenk det er ikke det du Men det er litt irriterende at jeg aldri kan logge av, for da blir jeg automatsik logget på net messenger.
Gjest Hege Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Jeg hadde samme problem som dere, men jeg tror jeg fant ut av det. Jeg åpnet Net Messenger (Windows Messenger), verktøy, alternativer, og skillearket kontoer. Der sto det haket av for "Logg på med denne kontoen først: Net messenger. Jeg flyttet haken over til "Kommunikasjonstjeneste", logget av nettet og logget på igjen. Da var den irriterende meldingen borte.
Mrs. B Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Det er også mulighet i Outlook Express å sjekket at "logg automatisk på messenger" ikke står på. Du finner det under Alternativer.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 Jeg hadde samme problem som dere, men jeg tror jeg fant ut av det. Jeg åpnet Net Messenger (Windows Messenger), verktøy, alternativer, og skillearket kontoer. Der sto det haket av for "Logg på med denne kontoen først: Net messenger. Jeg flyttet haken over til "Kommunikasjonstjeneste", logget av nettet og logget på igjen. Da var den irriterende meldingen borte. Tusen takk Hege :kysse:
LaToya Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Så bra det var kommet flere tips her. Må prøve når jeg kommer hjem. Selv om jeg har fjernet haken på ikke logg meg automatisk på så får jeg likevel den teite meld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå