Gå til innhold

Ikke-forhold og erfaringer rundt det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

lurer på hva dere der ute i KG-verdene tenker om såkalte ""ikke-forhold"/"pulevenn-forhold"/"elsker-forhold", der begge parter har noe følelser for hverandre, men at det er noe som gjør at man ikke klarer å hoppe inn i et ordentlig kjæresteforhold med hverandre? Og at begge ønsker å treffes og gjøre det samme man ville gjort om man var i et kjæresteforhold med vedkommende? :)

Noen som har erfaring med slik type forhold med overnevnt betingelse, og kan dele noen erfaringer rundt det? :)

Anonymous poster hash: 247d2...753

Anonymous poster hash: 0f0bb...113
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det pleier å gå bra det. For de som ønsker det.

Anonymous poster hash: 939c8...1d5

Skrevet

Jeg har aldri taklet slike forhold, fordi jeg automatisk får dypere følelser med mennesker jeg er seksuelt tiltrukket av. Da har de noe ved seg (utstråling, personlighet) som gjør at det er noe mer enn sex.

Jeg har forsøkt, og det er ikke noe for meg. Men om to som takler det (å ikke utvikle dypere følelser), så er det jo bra for dem. Men ofte får vel gjerne den ene dypere følelser etterhvert? Sex inkluderer jo en viss nærhet?

Anonymous poster hash: e1d70...9b1

Skrevet

Jeg har aldri taklet slike forhold, fordi jeg automatisk får dypere følelser med mennesker jeg er seksuelt tiltrukket av. Da har de noe ved seg (utstråling, personlighet) som gjør at det er noe mer enn sex.

Jeg har forsøkt, og det er ikke noe for meg. Men om to som takler det (å ikke utvikle dypere følelser), så er det jo bra for dem. Men ofte får vel gjerne den ene dypere følelser etterhvert? Sex inkluderer jo en viss nærhet?

Anonymous poster hash: e1d70...9b1

ts her: Ja, er vel temmelig vanlig det...

Jeg har også hatt tendensen til å få dypere følelser for de jeg er seksuelt tiltrukket av tidligere, men i det "forholdet" jeg er i nå, så har jeg ikke fått det (men nå skal det sies det er et veldig ferskt "forhold" ennå.. :P )..aldri vært borti en sånn "greie" før, så er litt usikker på hvordan det fungerer...

Skrevet

Dytter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...