AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg er for tiden på soningskø for en forbrytelse jeg ikke vil gå i detalj i, og jeg trenger råd til hvordan jeg kan forberede fiseringen til det som venter meg på rettferdighetens side av muren. vil ha seriøse svar, ikke noe sånne naive meldinger som f.eks "nei vi bor jo i norge så det skjer ikke". skal i fengsel med fellesdusj. Anonymous poster hash: ea78e...175
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Du vil ha seriøse svar om hvordan du skal forberede fiseringen? Anonymous poster hash: 7d600...9c2
Gjest Kim Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Voldtekt er ikke vanlig i Norske fengsler.. Du må ikke se så mye på disse fengsels dokumentarene på Discovery og Nathional Geographic.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Du vil ha seriøse svar om hvordan du skal forberede fiseringen? Anonymous poster hash: 7d600...9c2 ja? skal sitte lenge i fengsel. Anonymous poster hash: ea78e...175
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Voldtekt er ikke vanlig i Norske fengsler.. Du må ikke se så mye på disse fengsels dokumentarene på Discovery og Nathional Geographic. TS sa at slik melding var uønsket? Anonymous poster hash: ea78e...175
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 ja? skal sitte lenge i fengsel. Anonymous poster hash: ea78e...175 Hadde du enda spurt om farene for å bli "kost med", men du spør om hvordan du skal forberede analen. Seriøst? Don't think so. Anonymous poster hash: 7d600...9c2
Gjest Kim Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 TS sa at slik melding var uønsket? Anonymous poster hash: ea78e...175 Ja, men når han lever i en slik boble, så må man nesten minne han på virkeligheten. Men selvfølgelig; Hvis han vil ha analsex mens han er i fengsel, så får han vel nesten kjøpe seg en buttplug da!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Hadde du enda spurt om farene for å bli "kost med", men du spør om hvordan du skal forberede analen. Seriøst? Don't think so. Anonymous poster hash: 7d600...9c2 hva med å fjerne anonymiteten og være seriøs, istede for å være bråkjekk og useriøs? Anonymous poster hash: ea78e...175
Gjest thomas80 Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Ja, men når han lever i en slik boble, så må man nesten minne han på virkeligheten. Men selvfølgelig; Hvis han vil ha analsex mens han er i fengsel, så får han vel nesten kjøpe seg en buttplug da! hvilken posisjon er du i til å kunne uttale deg om dette? vedder på at du ikke engang har sittet på hof.
Gjest Kim Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 hvilken posisjon er du i til å kunne uttale deg om dette? vedder på at du ikke engang har sittet på hof. Nei jeg har ikke hatt gleden av å sitte i fengsel. Men jeg leser da nyheter og har bekjente som har vert i fengsel. Ikke på noe tidspunkt har jeg hørt om voldtekt i fengsel. Norske fengsel har veldig lite å gjøre med hva du ser på tv fra Amerikanske fengsler.
Gjest thomas80 Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Nei jeg har ikke hatt gleden av å sitte i fengsel. Men jeg leser da nyheter og har bekjente som har vert i fengsel. Ikke på noe tidspunkt har jeg hørt om voldtekt i fengsel. Norske fengsel har veldig lite å gjøre med hva du ser på tv fra Amerikanske fengsler. nettop, du har 0 erfaring og 0 kunnskap om tema, fjern deg
Gjest Kim Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 nettop, du har 0 erfaring og 0 kunnskap om tema, fjern deg For det første er jeg rimelig sikker på at du er et troll. For det andre, så tror jeg du bør jobbe med oppførselen din unge mann!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #14 Skrevet 8. november 2013 Knipeøvelser Neinei, det er jo å hindre at rævhullet blir besøkt. Ts vil gjøre det lettere. Dette er seriøse spørsmål, må vite. Anonymous poster hash: 7d600...9c2
Lea2 Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Nei.. knipeøvelser er nyttig for at muskelen skal holde seg elastisk og ikke sprekke. Du vil også holde deg stram og fin i stedet for å bli slarkete og det vil være mulig å holde tilbake det som skal ut inntil du kommer deg på toalettet. 1
Kamikatze Skrevet 24. november 2013 #16 Skrevet 24. november 2013 Skal du sitte lenge, som du sier, bør du ta med noen kasser hemoroidesalve.
Nimorna Skrevet 24. november 2013 #17 Skrevet 24. november 2013 Ta med såpe som henger i ei snor så du kan ha den rundt håndleddet og ikke mister den på gulvet. Utvid fiseringen for å ta imot alle slags størrelser. Begynn lett med en kulepenn for å bli vant med følelsen, så går du videre med en liten gulrot, fortsetter med ei medium gulrot og avslutter med ei tykk og hard middagspølse. Neste steg vil være aubergine eller squash, og når du har fullført dette vil du være klar for alt som venter deg. Prosedyren gjentas i forkant av hver gang du har tenkt deg i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå