AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg har nettopp kjøpt Bugaboo Buffalo på Barnas Hus og er strålende fornøyd. Men nå oppdaget jeg at det regntrekket som følger med ikke passer til bagdelen, kun til sittedelen. Stemmer dette? Må jeg altså kjøpe et eget regntrekk til bagdelen? Har termin i januar og da er det jo helt nødvendig med regntrekk ettersom det kommer til å sludde og snø på trilleturene. En annen ting er at i beskrivelsen av vognen på nettet står det at vognen følger med myggnetting, men det har jeg altså ikke fått. Har butikken glemt å sende med dette, eller har ingen av dere andre heller fått med myggnetting? Har prøvd å ringe til butikken, men ingen tar telefonen:( Anonymous poster hash: 3e8d4...b89
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Jeg kjøpte på Babyshop og fikk ikke med myggnetting - og visste ikke at regntrekket bare passer til sportsdel,...... Har termin litt før deg,så har samme behov. Om du får tak på dem så gi gjerne tilbakemelding her i tråden om hva de sa Anonymous poster hash: 2f8c6...3fe
Merete76 Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 der følger ikke myggenet med . regn trekket kan brukes på bagen det. dog et helvete at få det på... de fleste køber et andet...:-( jeg har den og har købt andet regntrek.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 der følger ikke myggenet med . regn trekket kan brukes på bagen det. dog et helvete at få det på... de fleste køber et andet...:-( jeg har den og har købt andet regntrek. Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at det trekket passer til baggen? Har prøvd alle mulige måter å få det på... Jaja da får jeg kjøpe et annet trekk. Noen å anbefale da?Anonymous poster hash: 3e8d4...b89
^^Belle^^ Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Om det er noenlunde likt Cameleon sitt er det et helsikens styr å få det på i starten. Men når du får dreisen på det er det himla praktisk altså! God beskyttelse mot ruskevær, og så regner det ikke inn slik det gjør i mange andre regntrekk. Her på vestlandet regner det ihvertfall aldri loddrett slik regntrekksprodusentene ser ut til å mene.
Merete76 Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 så en igår som hade teutonia, hunhade også gitt op jeghar et billigt et easyfit?.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Snakket med Barnas hus og de sier at det er en feil på nettsiden som opplyser om at det følger med myggnetting. så det gjør det altså ikke. Og det regntrekket som følger med passer til bagdelen bare at det er sykt hardt og vanskelig å få på, men når man først får det på så passer det vognen veldig bra, sitter stramt og ser i tillegg ryddig og pent ut. Trikset er å feste regntrekket i den lille hanken som sitter plassert i den ene enden (ikke fotenden). Den sorte delen av trekket skal være ved fotenden. Anonymous poster hash: 3e8d4...b89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå