Tingeliing Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Noen som har erfaringer med denne dietten? En venninne av meg anbefalte meg denne og hadde kjempebra resultater! Noen andre som har prøvd den?
Lykkerusen Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 jeg har prøvd den tidligere med supre resultater! Begynte faktisk på den igår igjen:) Pleier å merke at energinivået mitt øker (etter en liten periode) , jeg har mindre oppblåst mage og har det generelt sett bedre med meg selv. I tillegg går man raskt ned i vekt, noe som igjen hjelper på motivasjonen;) 1
Tingeliing Skrevet 8. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2013 Kult! Men venninnen min hadde veldig mange kg å ta av, og hun sier at det derfor var mye lettere for henne. Dette forstår jeg godt. Men, hvilket utgangspunkt hadde du? Og hvor mye klarte du å gå ned? Og på hvor lang tid? Jeg veier 70 kg, så jeg har litt å ta av da:)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 70 kg er ikke spesielt overvektig. Ketolyse er bare en "ekstrem" variant av lavkarbo generelt, så om man bruker denne som midlertidig kur, bør man gå over til en eller annen variant av lavkarbo etterpå. Men det bør man jo uansett, for helsens skyld. Anonymous poster hash: bf344...6ce
Lykkerusen Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 17kg:) veide i utgangspunktet 79kg, gikk ned til 63. Nå veier jeg 65 så har gått opp litt, men det er noen år siden jeg gikk på kuren Gikk ned ganske sent fordi jeg tok fri fra dietten en dag i blant , men kanskje rundt 6 - 9 mnd? Er 172 cm . Som AnonymBruker over meg sier er dette en ekstrem variant og når man ikke er overvektig burde man nok ikke holde seg i ketose såpass lenge, men heller gå over til lavkarbo (altså, under 100karb per dag.) var ihvertfall det jeg gjorde etter en liten periode.
Redbull Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Har bare positive ting å si om Ketolysekuren Gikk ned mange kg, fin fordøyelse, ren hud, stabilt humør og mye energi (etter 3 uker der jeg var i elendig form). Jeg hadde også mange kg å ta av da 2
Tingeliing Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2013 Jeg er jo ikke så høy da.. Så joda, jeg har godt å endel å ta uttav Men opplever dere mye hodepine, svimmelhet og slike ting som på mange andre dietter?
Lykkerusen Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Det er endel i begynnelsen ja.. men tror kanskje det henger sammen med at man kutter ut sukker . blir på en måte en slags "avrusning". Det er ihvertfall det jeg tipper:p men jeg vet ikke da. Kan godt være det også er det at kroppen omstiller seg.
Redbull Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Jeg er jo ikke så høy da.. Så joda, jeg har godt å endel å ta uttav Men opplever dere mye hodepine, svimmelhet og slike ting som på mange andre dietter? Ja. De første ukene var det ille. Men så kutta jeg alt tvert.
Tingeliing Skrevet 9. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. november 2013 Ja. De første ukene var det ille. Men så kutta jeg alt tvert. Kutta alt tvert? Hva mener du?
Tingeliing Skrevet 9. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 9. november 2013 Kutta alt tvert? Hva mener du? ååå sukker, dumme meg
Tingeliing Skrevet 9. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2013 regnet dere ut hvor mange gram fett dere spiste hver dag? Forsto det slik på venninnen min at det skulle ligge på ca 70 ++ prosent. Men hvordan regne fra prosent til gram fett? Trente dere hardt med dette kostholdet eller gikk dere mest turer?
Redbull Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Kutta alt tvert? Hva mener du? Alt av karbs
Redbull Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 regnet dere ut hvor mange gram fett dere spiste hver dag? Forsto det slik på venninnen min at det skulle ligge på ca 70 ++ prosent. Men hvordan regne fra prosent til gram fett? Trente dere hardt med dette kostholdet eller gikk dere mest turer? Ikke analyset alt så mye! Spis fett og protein. får du i deg litt karbs dør du ikke. Jeg trente rolig den første mnd, altså gåturer og rolig sykling. Så trente jeg normalt når jeg var kommet over kneika 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå