Gå til innhold

Gi julegave til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min synes det er naturlig å gi julegave til eksen fordi de har barn sammen. Hvor mange av dere gjør det??

Anonymous poster hash: 60e2a...4d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør. Den er fra meg og barnet vårt, den nye samboeren til eksen får egen gave av oss. Kjæresten gir også til sin eks, fra seg og barnet deres.

Skrevet

Hadde vært veldig fremmed for meg å gi gaver til xn. Og jeg hadde ikke likt det om gubben kjøpte gaver til sin x. Men folk er forskjellige... Har aldri hørt om noen som gir gaver til xn eller xn sin partner. At man kjøper gave som skal være fra barna hvis de er for små til å lage eller kjøpe selv er naturlig.

Skrevet

Hele, ingen gaver til eksen nei. Mannen min får kalender med bilder av ungene men de er bare fra ungene. Ikke fra eksen, og han gir ikke noe andre veien. Hadde synes det var veldig rart om det var vanlig praksis.

Anonymous poster hash: 848a7...b19

Skrevet

Jeg mener å huske at mamma kjøpte gave til min far før (fra henne og oss barna), når de ikke var sammen. Men nå som vi har blitt litt større sørger vi for gave selv. Men pappa får som regel gave av min mormor, og mamma får gave av min farmor (+ at mamma gir gave til min farmor)

Selv om foreldrene mine er skilt så har begges familier veldig god kontakt :)

Anonymous poster hash: 97e87...816
Skrevet

Kjøper gave til eksen ja, både fra datteren vår og meg. Ser ikke noe galt i det. Han er far til mitt barn, og selvt om vi ikke er sammen lenger, så er han viktig for meg. Men det er jo ikke "kjærestegaver" da, såklart, det er forbeholdt min nye mann (som forøvrig ikke har noe problem med det heller).

Anonymous poster hash: f52e7...961
Skrevet

Jeg kjøper gave som er fra barna. Får det samme tilbake.

Skrevet

Mamma og pappa "bytter" vinflasker hver jul, men jeg har da aldri tenkt at det er spesielt rart? Det er ikke sånn at de går ut for å kjøpe noe personlig og gjennomtenkt (men de er veldig glade i vin, altså), men kjøper altså ei flaske vin til hverandre, og det tror jeg de har gjort de 12 siste årene.

Skrevet

Kjøper gave fra datteren vår til eksen, men ikke fra meg. Gir ei flaske vin til eksen og kona hans fra meg og mannen min hver jul.

Skrevet

Hos oss hadde det vært veldig unaturlig. Det varierer sikkert med hvordan klimaet er generelt.

Anonymous poster hash: 97e48...cf4

Gjest MammatilTiana
Skrevet (endret)

Det er vel vanlig å gi julegave når de har barn sammen, som er fra barna\begge. Men hadde reagert om det bare hadde vært fra han..

Endret av MammatilTiana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...