Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg bestillte meg noen uggs for to dager siden, jeg bestilte på en side som heter uggaustralianorged.com. Uggsene var veldig billige, pluss de var på salg, så de kostet 515 pluss det var gratis frakt. Er det noen som har hørt om siden/bestillt noe fra den???? Blir veldig glad for svar.
Karmosin Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 "norge" og lignende i sidenavnet billigere enn normal utsalgspris Støvlene du får er fake. 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Hallo, så du i det hele tatt på siden du bestilte fra?! Én ting er selve domenenavnet, men nettsiden er jo full av merkelige bilder, tekster og blanding av språk. F.eks. denne teksten: "De lave kostnader UGG treff vil være lett å bli slitte på grunn av den fleksible elastisk linning som fester øvre med en knapp. Den avdekket ull på omkretsen av den øvre er organisert for å demonstrere barna mer nydelig. I vinter la Kids Uggs Lagersalg støvler følge med barna dine . Kontakt oss !!" som er klippet fra denne siden. Aiaiai. Anonymous poster hash: c5ba5...294 1
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2013 Men tror dere jeg kommer til få skoene, selvom de er fake????
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2013 Hvordan kan jeg slette brukeren min fra denne siden, slette alle opplysningene jeg har skrevet??!!, vær så snill, trenger hjelp!!!!!
Pearl2.0 Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Er pengene trukket? Det er ikke sikkert du får noen sko nei, dessverre
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2013 Eg sendte de en mail og spurte om eg kunne avbestille de, men så svarte de nei fordi de hadde sendt de, og at eg ska få de om 5-7 dager, hjel meg!!!!!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Ro ned a. Du som ville kjøpe UGGs og ikke ville bruke penger på det, eller undersøke siden før du kjøpte. Du får sende til tilbake når du får de, så får du sikkert pengene igjen Anonymous poster hash: a1f32...359
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Da er det jo bare å innse at du har tabbet deg ut, ikke så mye annet å gjøre. Enten så får du et par fake uggs til 500 kr, eller så får du dem ikke og har tapt alle pengene. Ta lærdom, ikke gjør det igjen! Anonymous poster hash: e3503...392
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2013 Men e det noen som vet hvordan jeg kan slette alle opplysninger/ slette kontoen min til nettsiden, vær så snill, vil veldig gjerne bare slette alt og late som om det aldri skjedde
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #13 Skrevet 8. november 2013 Men e det noen som vet hvordan jeg kan slette alle opplysninger/ slette kontoen min til nettsiden, vær så snill, vil veldig gjerne bare slette alt og late som om det aldri skjedde Det går nok ikke. Pengene er vel trukket og er vel kjipt om du sletter alt, og når du da skal levere skoene tilbake så finner de deg ikke. Anonymous poster hash: a1f32...359
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2013 Ja, men etter eg har levert skoene, er det noen som kan hjelpe meg me å slette alt???
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #15 Skrevet 8. november 2013 Da kan du nok bare sende de en mail. Hvorfor er du redd de skal ha informasjon om deg? Anonymous poster hash: a1f32...359 1
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2013 Det var faren min som bestilte de til meg fra hans kort, og jeg er bare redd for at de har kortnummeret hans og det de trenger for å kunne bruke hans kort, at de kan trekke penger fra kortet hans, går det ann??? Hjelp!!!
Whattodo??? Skrevet 8. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2013 Da kan du nok bare sende de en mail. Hvorfor er du redd de skal ha informasjon om deg?Anonymous poster hash: a1f32...359
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 Bare slapp av. Skoene er fake og butikken er fake men mest sannsynlig får du det du bestilte. Det er ikke sånn at en nettbutikk bare kan gå inn og belaste kort i hytt og pine. Selv om den er fake. Det vil mest sannsynlig bli oppdaget av banken som sier fra om uvanlig aktivitet på kortet. I tillegg kan det at man har brukt kort være en god ting, se punkt 4 på denne listen: http://www.forbrukerombudet.no/2012/04/11042251.0 Ta det som en erfaring og velg smartere neste gang. Anonymous poster hash: 90035...5dd 2
Whattodo??? Skrevet 9. november 2013 Forfatter #19 Skrevet 9. november 2013 Takk😀 det hjalp, nå blei eg litt mindre urolig😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå