Gå til innhold

Hvorfor liker ingen menn meg? Har utseendet mye å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen forter jeg meg forbi en barnehage. Jeg går ikke i veien, men jeg må gå forbi den for å komme til t-banen. Jeg går langs en gangvei som går forbi barnehagen som alle har lov til å gå på.

Som regel går jeg i god tid, men ofte må jeg småløpe for å rekke t-banen. Da går jeg veldig fort forbi barnehagen, og hver morgen når jeg har dårlig tid står det noen småbarnsforeldre der med barna sine.

Og hver gang jeg kommer løpende eller gående fort, så fnyser den ene småbarnspappaen av meg. Det skjer hver gang. Jeg tror han ikke liker åsynet mitt. Kanskje han irriterer seg på utseendet mitt? Eller ikke liker gangen min eller væremåten min?

Jeg har med enn nok med meg selv, så jeg har ikke tid til å stoppe å se han i øynene og spørre hva som er problemet hans. Jeg har faktisk et liv jeg også, og jeg må rekke t-banen for å komme meg på jobb. Jeg rekker alltid t-banen, men jeg må forte meg noen ganger når jeg vet at jeg har dårlig tid.

Sånn ellers liker ikke menn meg i det hele tatt. Jeg tror det er fordi jeg har et veldig spesielt utseende. Noen sier at jeg ser britisk ut mens andre sier at jeg ser østeuropeisk ut. Et par ganger har noen spurt meg om jeg kommer fra polen.

Jeg vet at jeg ikke er noen skjønnhet, og jeg er født med det utseendet som jeg har, så med mindre jeg tar skjønnhetsoperasjoner i ansiktet, så må jeg bare leve med utseendet mitt. Ja, det er jeg som må se meg selv i trynet hver morgen. Det slipper jo de som ikke liker utseendet mitt.

På jobben er det ingen av mennene som liker meg noe godt heller. Det er bare et par stykker som er hyggelige, men det er vel fordi de ser at ingen av de andre mennene liker meg. Slik jeg har forstått det, så liker menn pene og søte og sjarmerende kvinner som de liker utseendet på.

Jeg ønsker ikke å plage menn med utseendet mitt når jeg vet mange reagerer veldig negativt på det, derfor holder jeg meg som regel med kvinnene på jobben, men jeg er redd de syns jeg er stygg også. De har iallfall vært hyggelige til nå, men jeg har lært meg å holde folk på avstand fordi jeg er vandt til at folk tråkker på meg.

Som person er jeg hyggelig og snill og bryr meg om andre. Jeg sier aldri noe stygt om andre heller, men jeg blir jo lett såret inni meg.

Vel, jeg ble litt satt ut nå ... håper noen leser dette... :)

Anonymous poster hash: 8bea7...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff fikk vondt inni meg jeg også. Skal se det finnes en mann for deg også som synes du er vakker akkurat som du er. Men du må begynne å tro mer på deg selv. Selvtillit kan få det mest anonyme utseende til å stråle.

• Liker 4
Skrevet

Utseende får meg til å se, men personligheten får meg til å bli.

Anonymous poster hash: 7c232...f30
  • Liker 1
Skrevet

Uff fikk vondt inni meg jeg også. Skal se det finnes en mann for deg også som synes du er vakker akkurat som du er. Men du må begynne å tro mer på deg selv. Selvtillit kan få det mest anonyme utseende til å stråle.

Utseendet mitt er nok ikke så anonymt ... blir lagt merke til fordi jeg skiller meg sånn ut på en negativ måte. Jeg kan f.eks ikke bruke sminke, for da ser jeg ut som en hore med en gang. Hore er jo et dumt ord å bruke, men jeg fant ikke på noe bedre ord...

Skrevet

Utseende får meg til å se, men personligheten får meg til å bli.

Anonymous poster hash: 7c232...f30

Det er sant ... men først så ser man noe man liker, og deretter blir man kjent og finner ut som man ønsker å bli eller ikke.

Jeg får ikke sjangsen engang, jeg ...

Skrevet

Slutt og syt og jobb med det du har, vi har alle vårt. Vær glad du er frisk og rask. (unnskyld på forhånd.....)

• Liker 1
Skrevet

Slutt og syt og jobb med det du har, vi har alle vårt. Vær glad du er frisk og rask. (unnskyld på forhånd.....)

Tja, ja, du vet ikke om jeg er frisk eller rask, men jeg trenger å prate med noen om det. Om jeg skal sitte med dette alene, så blir jeg jo gal i hodet.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har opplevd mange ganger er at damer jeg synes er utrolig vakre, blir mindre og mindre pene etterhvert som man blir kjent med dem og det viser seg at de er totale "hurper?". Mens damer som jeg ved første øyekast ikke synes er spesielt pene faktisk blir det når man blir kjent med dem og de er fantastiske mennesker.

Vet det høres teit ut, men sånn er det hvertfall for meg.

GOD HELG! (går fra jbob nå=

• Liker 5
Skrevet

Dette er jo dine antakelser og tolkninger......har du fått konkret tilbakemelding i ord, av mange mennesker om de tingene du beskriver?

Slik jeg forstår det nå er det dine personlige tolkninger, og du bruker jo ord som er svært negative og nedvurderende ovenfor deg selv.

Jeg kan ikke vite hvordan du ser ut og hva andre synes om det, men du virker iallefall ikke å være fornøyd selv - og antar med en gang at denne fnysingen til en enkeltperson handler om ansiktet ditt.

Anonymous poster hash: c37a8...415
  • Liker 1
Skrevet

Utseendet har alt å si dessverre !!!

Og for jenter så har høyde alt og si !!!

Anonymous poster hash: 828c7...359
Skrevet

Tja, ja, du vet ikke om jeg er frisk eller rask, men jeg trenger å prate med noen om det. Om jeg skal sitte med dette alene, så blir jeg jo gal i hodet.

Du jobber, så da er de vel frisk nok.

Skrevet

Smiiiiiil! Det gjør de aller fleste mer tiltrekkende og interessante :-)

Anonymous poster hash: cf883...72c

• Liker 2
Skrevet

Utseendet ditt, eller nærmere sagt hvordan du presenterer deg, har noe å si ift. om menn er tiltrukket av deg. Men dersom menn ikke liker deg i det hele tatt, så må det være noe annet. Menn er ikke frekke mot kvinner bare fordi de ikke er tiltrukket av dem (dog noen mennesker er selvsagt frekke mot alle, men hvis det gjelder alle menn du møter så er det neppe tilfellet).

Hva mener du spesifikt med at de ikke liker deg? Er de nedlatende eller negative? Får du lett venner blant kvinner?

• Liker 2
Skrevet

Utseendet mitt er nok ikke så anonymt ... blir lagt merke til fordi jeg skiller meg sånn ut på en negativ måte. Jeg kan f.eks ikke bruke sminke, for da ser jeg ut som en hore med en gang. Hore er jo et dumt ord å bruke, men jeg fant ikke på noe bedre ord...

Ingen har et utseende der sminke gjør at de ser ut som horer. Du vet bare ikke hvordan du skal sminke deg riktig. Knallfarver og altfor mørke toner ser billig ut, men diskre sminke gjør alle penere.

Anonymous poster hash: 622d0...754

• Nyttig 1
Skrevet

Kler du deg elegant og er ydmyk og hyggelig ovenfor andre da? Eller valser du rundt i spygrønne krepp-skjorter og bruker lue med katteører på om vinteren? MYE kan gjøres med utseende bare ved å forandre klesstil og hår.

De fleste menn liker trivelige damer. Hvor ofte har du ikke hørt "Hun er veldig trivelig" om damer de ikke synes er attraktive? De liker dem likevel, de er bare ikke tiltrukket av dem. Gå for å bli en sånn dame i de fleste menns øyne da vel, og ikke radier fiendtlighet.

Anonymous poster hash: fe4ae...716
Skrevet

Tren knebøy og få deg en jææævla digg rumpe, da får du menn uansett !!!!!!

Jeg er en mann og kan si at hvis du har rumpe, får du de fleste til sengs

Anonymous poster hash: 828c7...359
  • Nyttig 1
Skrevet

Utseende har noe å si men, du kan da umulig være så heslig? Det er uhøflig å fnyse av folk. Det er nok noe feil med han i barnehagen. Jeg er mann selv, og har sett noen riktige babushkaer og skapkrømt - MEN jeg fnyser aldri åpenlyst!

Har du et bilde du kan finne på nettet som viser en person som kan ligne på deg?

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: f44c6...a12
Skrevet

Tror det er mer selvtilliten. Kjenner flere damer som ikke er så pene, som både klarer å få seg en type, gifte seg og forbli gift. Kjenner også vakre skapninger som har flere mislykkede forhold bak seg.

Utseende er ikke alt. Selvtillit - alpha og omega. Personlighet ditto.

• Liker 1
Skrevet

Fordi menn tror de er berettiget til å få en dame som er pen som en dukke(helt uavhengig av sitt eget utseende), alt annet kaller de å "ta til takke med", og disse mennene kan bare til nøds dyppe penisen sin i de som ikke oppfyller disse kriteriene.

Anonymous poster hash: c62c7...6a1

Skrevet

Ikke at sminke er løsninga på alt, men hva med å dra til en profesjonell makeupartist og få noen tips og triks? Jeg tror mye ligger i hva slags syn du har på deg selv, og at selvtilliten din er på bunn. Du må føle deg pen selv før du er pen. Selvtillit og utstråling har faktisk utrolig mye å si. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...