AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Del Skrevet 8. november 2013 Har kommet over et helt utolig program på TLC og folk er så gjerrige at det faktisk ikke er til å tro. Hadde aldri orket å være sammen med en ekstrem gjerrigknark, men gud så vittig det er å se disse tullingene på TV. Anonymous poster hash: 54a44...bfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geralt Skrevet 8. november 2013 #2 Del Skrevet 8. november 2013 Hva heter programmet? eller er det trådnavnet som er tittelen på programmet? Det hører kansje inn under TV? Men ja, sikkert morsomt. Husker et program jeg så i tyskland hvor en fyr i Berlin dro rundt til forskjellige treningssentre og hadde prøvetime. Han trente 2 dager i uken gratis hele året for det var så mange sentre. Han ventet også i 20 minutt på at en fyr på en kafe skulle lese ferdig avisen så han kunne få den. Der sparte han 40cent......... på 20 min. dårlig timebetaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Del Skrevet 8. november 2013 Så på det jeg og, æsj, lakseskrotter. Og han som hentet popkorn og bruskartong fra søpla og ga til kjerringa si.Anonymous poster hash: 1e282...e8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pipegakk Skrevet 8. november 2013 #4 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg så på det her om dagen, og holdt på å le/brekke meg ihjel. Så bare første episode da, sammen med min samboer som jeg liker å kalle for en cheapskate fordi han er så forsiktig og kalkulerende med pengene sine. Heldigvis er han ikke på noen måte som disse i serien. Jeg liker spesielt godt han som sier at han skal finne noe fint til bryllupsdagen (20. året eller noe), og ender opp med ei vannflaske, en bukett visne roser (funnet i en container, selvfølgelig), og en pakke animal crackers "because she loves animals".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiril Amalie Skrevet 9. november 2013 #5 Del Skrevet 9. november 2013 Så den første episoden her forleden og det var hysterisk morsomt. Kan ikke forstå hva de jentene har tenkt på, som giftet seg med de mennene der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #6 Del Skrevet 9. november 2013 Har sett alle episodene, og hun asiatiske jenta som bor i New York må jo være verst. Vaske klær i dusjen og spise mat fra søpla? Ekkelt, men så underholdende. Anonymous poster hash: 4b5cf...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiril Amalie Skrevet 9. november 2013 #7 Del Skrevet 9. november 2013 Har sett alle episodene, og hun asiatiske jenta som bor i New York må jo være verst. Vaske klær i dusjen og spise mat fra søpla? Ekkelt, men så underholdende. Anonymous poster hash: 4b5cf...551 Hun var rimelig spesiell. Men jeg syntes det virket veldig staget da vennene hennes kom på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 9. november 2013 #8 Del Skrevet 9. november 2013 Det ligger noen episoder på Netflix 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. oktober 2023 #9 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Noen flere som ser på dette programmet? Helt sinnsykt! Noen personer som tar kaka. - Det paret som brukte samme tannbørste, tanntråd og qtips - De som ikke kjøpte dopapir - Millionæren som hadde 50 mil på bok, men som kjøpte kattemat til pålegg for å spare 30 cent (3 kr) - Hun som stekte lasagne i oppvaskmaskinen for å ikke bruke stekeovnen - De som dusjer ute og ikke engang har innlagt vann i huset - Hun som tisset på flasker for å unngå å bruke vannet i doen - Den personen som kun skylte ned i doen én gang i uka - Hun som kjøpte brudekjole til datteren innsmurt med urin fra rotter - For å ikke snakke om hun som gjenbrukte matrester. Dvs, var det mer ketchup igjen på tallerknene til ungene, så hellet hun det tilbake i ketchupflaska. Æsj🤮 🤨🤨 Stakkars unger oppi dette! Endret 15. juni av Paneera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 4. oktober 2023 #10 Del Skrevet 4. oktober 2023 Samfunnsengasjert skrev (16 timer siden): Noen flere som ser på dette programmet? Helt sinnsykt! Noen personer som tar kaka. - Det paret som brukte samme tannbørste, tanntråd og qtips - De som ikke kjøpte dopapir - Millionæren som hadde 50 mil på bok, men som kjøpte kattemat til pålegg for å spare 30 cent (3 kr) - Hun som stekte lasagne i oppvaskmaskinen for å ikke bruke stekeovnen - De som dusjer ute og ikke engang har innlagt vann i huset - Hun som tisset på flasker for å unngå å bruke vannet i doen - Den personen som kun skylte ned i doen én gang i uka - Hun som kjøpte brudekjole til datteren innsmurt med urin fra rotter - For å ikke snakke om hun som gjenbrukte matrester. Dvs, var det mer ketchup igjen på tallerknene til ungene, så hellet hun det tilbake i ketchupflaska. Æsj🤮 🤨🤨 Stakkars unger oppi dette! Hvor ser du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. oktober 2023 #11 Del Skrevet 4. oktober 2023 Spyflua skrev (35 minutter siden): Hvor ser du dette? Discovery + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 4. oktober 2023 #12 Del Skrevet 4. oktober 2023 Det er nok mange psykiatriske caser i det programmet der. Men galskapen er jo underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 4. oktober 2023 #13 Del Skrevet 4. oktober 2023 appelsinjuice skrev (16 minutter siden): Det er nok mange psykiatriske caser i det programmet der. Men galskapen er jo underholdende. Jepp. Det tenker jeg også. Når man drar til en iskiosk for å få smaksprøver, og så bare stikker av uten å kjøpe noe fordi man da er "mett" er jo så antenneløst at jeg blir helt dårlig. Kona ville synke gjennom bakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå