AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg og kjæresten min har vært sammen i ca. 1,5 år og har hatt det bra sammen. Tidligere, før vi ble sammen, har jeg rotet rundt med et par i vennegjengen hans, - men det har aldri vært noe problem inntil nå. En kompis av kjæresten min sender han melding på facebook en kveld og spør hvordan det går med forholdet vårt. Kjæresten min begynner selvfølgelig å lure, spesielt siden jeg har vært på fest dagen før. Videre skriver kompisen at han "har stalket litt rundt" og mens han snakker med kjæresten min på melding, begynner han å skrive til meg på facebook at jeg har sendt puppebilder på snapchat i fylla. Jeg blir rett og slett sint, for dette er jo ikke sant! Neida, etterhvert gir han opp den uhyre morsomme spøken og innrømmer at det har jeg ikke. MEN, han sier at en tidligere "flørt" (også en av vennene som kompisen bor med) sier at det var STOR snapaktivitet fra meg den kvelden. Dette stemmer jo absolutt ikke! Denne fyren nekter jo også for at det ikke er sant, og unngår å svare på hvorfor han gjør dette når jeg spør. Kjæresten min har jo tidligere stolt 100% på meg, men nå er han sur og mutt. Skjønner ikke hvorfor de skal prøve å ødelegge forholdet med å finne på sånt tull? Spesielt de som er vennene til kjæresten min! Han ene sier vel og merke at han ønsker at vi skal være sammen, mens han andre tviholder på at, jo - jeg har sendt masse snaps til han. Hva skal jeg gjøre?! Anonymous poster hash: 8ca91...e5f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Sett deg ned å snakk med kjæresten din. Fortell ham din side av saken og at du føler at de prøver å ødelegge for dere og at de flyr rundt med usannheter som ikke har rot i virkeligheten. Vis ham hvordan dette får deg til å føle deg. Har selv opplevd trakassering fra venner til mannen min. Aner faktisk ikke hvor det kom fra! Heldigvis kjenner mannen min meg så godt at han støttet meg og vi har ikke lenger kontakt med disse menneskene. Det var helt og holdent hans valg. Jeg har sagt til han at om han ønsker å ha kontakt med dem så får det være opp til han, men at jeg ikke ønsker å ha noe med dem å gjøre. Tror egentlig føler at de var såpass dårlige venner når de gikk etter kona hans at han ikke har behov for sånne venner. Anonymous poster hash: e058a...485
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Takk for svar Jeg har forsøkt å snakke ut om det, men det blir liksom ikke helt bra igjen i og med at han føler at jeg har brutt tilliten hans. Nå har jeg jo strengt tatt ikke det, men det kan ha noe med å gjøre at den ene kompisen hans har en stor status (han har vel og merke dessverre det også) og i tillegg er utrolig høy på seg selv. At han fortsatt er ute etter meg kan vel stemme, men han har aldri tatt kontakt med meg. Jeg tror selv at kjæresten min er livredd for at jeg skal gå for han andre fyren, og slenger ofte ut i krangler at jeg ville vel likt et liv i rikdom i stedet for et "vanlig" liv sammen med ham. Vanskelig! Typisk at det også er denne fyren som nekter å innrømme at jeg faktisk ikke er utro på snapchat Anonymous poster hash: 8ca91...e5f
Noteknekk Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Kan du ikke vise han snapchat-loggen da? Da ser han jo at det ikke har vært den aktiviteten som påstås.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Det var nettopp dette som ikke lot seg gjøre, i og med at det gikk heftig for seg med snaps med andre venninner av meg gjennom hele kvelden, og det forsvant fort fra hvor langt man kan bla ned (om du skjønner hva jeg mener). Vanskelig når den påståtte "andre parten" nekter å innrømme at dette tullet bare er oppfunnet Anonymous poster hash: 8ca91...e5f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Om det hadde vært realitet, altså Anonymous poster hash: 8ca91...e5f
Gjest Awzm me Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Du kan jo vise han snapchatloggen din da, og vise at du ikke har sendt til de. Om det fra den kvelden ikke er borte ennå, om han er usikker. Og kutte ut kontakten med de to etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå