Gå til innhold

Vil bli slank!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. I mange år har jeg vært missfornøyd med kroppen min og følt meg grusom når jeg står ved siden av venner osv. Jeg vet at jeg ikke er direkte tykk, men jeg er kraftig.

Det jeg vil endre på er armer, mage og ben.

Armene mine er ganske fine fra albuen og ned. Men fra skuldra og til albuen er de utrolig kraftige. Spesielt noen cm fra skuldra. Dette er fett. Jeg har prøvd å ta armhevinger noen ganger om dagen, men jeg har ofte senebetendelse i håndleddet som gjør at dette blir veldig vondt. Noen tips til hvordan jeg skal få bort dette?

Magen min liker jeg ikke. Og jeg har som mål å hvertfall få den flat og fin til neste sommer. Om du ser den rett fremmfra ser det ikke så gale ut, men fra siden ser jeg utrolig tykk ut. Og rett under puppene har jeg en slags "bilring" som alltid er der. Enten jeg sitter eller står. Jeg drømmer om en flat mage med litt synlige muskler. Tips til hvordan jeg kan få det?

Bena mine har egentlig en del muskler. Jeg er ikke så veldig missfornøyd med bena mine, men jeg vil være fornøyd. Det jeg ser på som problemet er at leggene mine er for tykke. Jeg har gått på fotball i noen år ( har sluttet nå ) så jeg har sånne typiske fotballegger. Hvordan kan jeg gjøre de tynnere?
Det andre jeg er missfornøyd med på bena mine er at jeg har mye fett helt øverst. Jeg har lenge hatt lyst på mellomromm mellom bena, og det kunne jeg hatt om det var borte. Hva skal jeg gjøre for å få bort dette?

Akkuratt nå trener jeg ikke noe spessielt. Har gym på skolen to timer i uka, og er flink til å gå på tur med hunden min.
Kostholdet mitt er heller ikke så bra. Jeg er veldig glad i godteri, men prøver ofte å erstatte det med en god smoothie i steden. Til mat spiser jeg det moren min lager til middag, og skiver til frokost og lunsj.

Hadde satt stor pris på tips!

Anonymous poster hash: 44e21...543
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du kan ikke velge hvor du skal forbrenne bort fettet.

Det eneste du kan gjøre er å legge om kostholdet med hovedfokus på gode proteiner, fett og trege karbohydrater kombinert med trening. Jogging f.eks brenner fett meget effektivt.

Fokuser på cm og mål fremfor vekta og ikke stress. Legger du om livsstilen så vil resten gå av seg selv og du vil aldri trenge å tenke på verken vekt eller mat da du vil ligge stabilt resten av livet.

Skrevet

Råd nr 1:

Du kan ikke punktslanke deg.

Det er ikke mulig å slanke en spesifikk del av kroppen din, du kan ikke bestemme hvor fettet skal slankes, dette gjør kroppen din for deg.

Det du kan gjøre er å spise god og riktig mat, samtidig som du trener styrke for å forme kroppen din slik du vil ha den med muskler.

Råd nr 2:

Tren styketrening for å forme kroppen din

Du får ikke store bulkete muskler ved å trene styrketrening, og du blir ikke seende ut som en body builder. Du vil få fine armer og bein mage

Råd nr 3:

mellomrom mellom beina er genetisk bestemt, og det er ikke sikkert du kan få dette.

Råd nr 4:

Spis nok mat, og variert mat.

Skrevet

Lavkarbo, tung styrke tre ganger i uken, gåtur hver dag.

Les deg opp på kostholdsteori og treningsteknikk før du begynner, slik at du slipper å kaste bort tid på meningsløst tull, eller enda verre: skade deg.

Anonymous poster hash: 7692f...3c5
Skrevet

Jeg er en jente på 17 år. I mange år har jeg vært missfornøyd med kroppen min og følt meg grusom når jeg står ved siden av venner osv. Jeg vet at jeg ikke er direkte tykk, men jeg er kraftig.

Det jeg vil endre på er armer, mage og ben.

Armene mine er ganske fine fra albuen og ned. Men fra skuldra og til albuen er de utrolig kraftige. Spesielt noen cm fra skuldra. Dette er fett. Jeg har prøvd å ta armhevinger noen ganger om dagen, men jeg har ofte senebetendelse i håndleddet som gjør at dette blir veldig vondt. Noen tips til hvordan jeg skal få bort dette?

Magen min liker jeg ikke. Og jeg har som mål å hvertfall få den flat og fin til neste sommer. Om du ser den rett fremmfra ser det ikke så gale ut, men fra siden ser jeg utrolig tykk ut. Og rett under puppene har jeg en slags "bilring" som alltid er der. Enten jeg sitter eller står. Jeg drømmer om en flat mage med litt synlige muskler. Tips til hvordan jeg kan få det?

Bena mine har egentlig en del muskler. Jeg er ikke så veldig missfornøyd med bena mine, men jeg vil være fornøyd. Det jeg ser på som problemet er at leggene mine er for tykke. Jeg har gått på fotball i noen år ( har sluttet nå ) så jeg har sånne typiske fotballegger. Hvordan kan jeg gjøre de tynnere?

Det andre jeg er missfornøyd med på bena mine er at jeg har mye fett helt øverst. Jeg har lenge hatt lyst på mellomromm mellom bena, og det kunne jeg hatt om det var borte. Hva skal jeg gjøre for å få bort dette?

Akkuratt nå trener jeg ikke noe spessielt. Har gym på skolen to timer i uka, og er flink til å gå på tur med hunden min.

Kostholdet mitt er heller ikke så bra. Jeg er veldig glad i godteri, men prøver ofte å erstatte det med en god smoothie i steden. Til mat spiser jeg det moren min lager til middag, og skiver til frokost og lunsj.

Hadde satt stor pris på tips!

Anonymous poster hash: 44e21...543

Har du noen du kan trene med?

Skrevet

Finn en aktivitet du liker, om det så er turgåing, løping, ballspill, dans eller klatring, og gjør dette så ofte du kan. Prøv å være i aktivitet en times tid hver dag, slik at du blir litt anpusten og svett. Spar godteri til lørdagskvelden og spis sunt resten av uken.

Anonymous poster hash: 7b4bf...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...