Gå til innhold

Knust, trenger omsorg, kjenner(kjente) en..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så deprimert og ødelagt og jeg trenger så sårt noen å prate med. For halvannet år tilbake hadde jeg en god venn som fikk tankene mine på andre steder, men siden jeg forelsket meg i han så skøv jeg han vekk. Han var en player og ikke til å stole på og jeg ville ikke involvere meg med noe mer som kunne forsterke depresjonen......

Jeg har savnet han helt siden da, og alltid lurt på om jeg gjorde det riktigie. Han sendte meg en sms for noen måneder siden som jeg ikke visste hva jeg skulle svare på, men jeg har daglig hatt lyst til å svare eller ringe han å be han om å komme til meg.

Jeg har så lyst til å bare spørre om vi kan sitte ute å prate litt,,, noen som bryr seg og kan gi meg en klem. Vi trengte aldri å prate så mye, han bare fikk meg til å føle meg bra uten å si noe.. Smilte og fikk meg rolig og en slags ferie fra tilværelsen min..

Ja, det var meg som skrev den tråden om at jeg ville ha litt trøst eller nærhet..
Og ja, jeg får hjelp fra lege og psykolog (men det fungerer ikke så bra og sånt tar tid)....

Kan jeg ringe han å spørre om vi kan bare være sammen noen timer?

Anonymous poster hash: 065c2...f42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så deprimert og ødelagt og jeg trenger så sårt noen å prate med. For halvannet år tilbake hadde jeg en god venn som fikk tankene mine på andre steder, men siden jeg forelsket meg i han så skøv jeg han vekk. Han var en player og ikke til å stole på og jeg ville ikke involvere meg med noe mer som kunne forsterke depresjonen......

Jeg har savnet han helt siden da, og alltid lurt på om jeg gjorde det riktigie. Han sendte meg en sms for noen måneder siden som jeg ikke visste hva jeg skulle svare på, men jeg har daglig hatt lyst til å svare eller ringe han å be han om å komme til meg.

Jeg har så lyst til å bare spørre om vi kan sitte ute å prate litt,,, noen som bryr seg og kan gi meg en klem. Vi trengte aldri å prate så mye, han bare fikk meg til å føle meg bra uten å si noe.. Smilte og fikk meg rolig og en slags ferie fra tilværelsen min..

Ja, det var meg som skrev den tråden om at jeg ville ha litt trøst eller nærhet..

Og ja, jeg får hjelp fra lege og psykolog (men det fungerer ikke så bra og sånt tar tid)....

Kan jeg ringe han å spørre om vi kan bare være sammen noen timer?

Ja, det synes nå jeg at du kan. Men, selvfølgelig. Det er ikke sikkert du får svaret du ønsker. Man skal ikke være så redde for å spørre om ting i livet. :)

Skrevet

Takk for svar, jeg vet fortsatt ikke om jeg tør.. Jeg skal legge meg på puta nå og sove litt på det..

Skrevet

Best å holde seg unna playere. Han kan sannsynligvis ikke være den stabile vennen du trenger. Det finnes veldig mange andre mennesker i verden som ikke er som han.

Anonymous poster hash: 75ef1...b47
Skrevet

Jeg vet det innerst inne og fornuften min sier nei, fornuften har styrt meg hittil.
Men når jeg er i min mørkeste periode så tenker jeg litt at hvordan kan det bli værre enn det er nå..?

..og hvor e alle disse gode menneskene det snakkes om, bak en skjerm? Jeg trenger en fysisk og ekte :(

Best å holde seg unna playere. Han kan sannsynligvis ikke være den stabile vennen du trenger. Det finnes veldig mange andre mennesker i verden som ikke er som han.

Anonymous poster hash: 75ef1...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...