HandymanOslo Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Selv har jeg kommet så langt: VHS - kastet DVD - tatt vare på nesten alt, men dumpes snart ... CD - tatt vare på nesten alt, men dumpes snart ... Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Vhs. Bare beholdt noen få. Affeksjonsverdi og opptak av familie som har vært på TV. Ønsker å få det over på digital form. DVD. Beholdes. Cd. Beholdes selv om noe er lagt inn på pc og mobil. Jeg kjøper musikk på cd. Vinylplater. Beholdes og noen få kjøpes.Anonymous poster hash: 3c342...ece 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Beholder av som er VHS-opptak. Har en del opptak av sport, underholdning og liknende som ikke finnes på DVD. Andre VHS-filmer kastes, dersom det finnes i DVD-format. Alt av DVD beholdes eller gis bort/selges. Alt av CD beholdes. Det samme med Vinyl og gamle kassetter fra barndommen. Anonymous poster hash: 694e8...56e
Anciol Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 VHS: alle barne VHS ene beholder jeg da mamma og pappa har combi DVD spiller og VHS spiller:) DVD: Beholder de selvsagt mange bra filmer der:) CD: Solgte alle sammen etter at jeg la sangene inn på ipoden min:)
Severus Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 VHS er oppi 2 bananesker som også er nattbordet mitt. DVDer er i hylla og CDer har jeg vel et par i en skuff.
Gjest barista Skrevet 11. november 2013 #6 Skrevet 11. november 2013 VHS kastes CD kastes (beholder to, tre stykker til å ha i bil, dersom jeg er tom for strøm på mobil eller lignende) DVD samles
Gjest crazycatlady Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 VHS kastes. CD og DVD beholdes. Jeg er fortsatt så gammeldags at jeg kjøper CD-ene til favorittbandene mine og favorittfilmene mine. Laster ned alt annet enn favorittene, på lovlig vis så det er sagt. Legger inn cdene på pcen og iPhonen, men aldri om jeg kaster cdene til favorittbandene mine! Men mulig jeg selger unna litt gamle cder og singler som ikke er av favorittbandene mine. Kan prøve å selge unna for 10-20 pr cd og 5 pr singel eller noe. Har mye cder så blir jo litt penger om jeg blir kvitt alt og dessuten sparer jeg plass. Må få det jeg liker over på pcen først da. Har mange samlecder med bare noen få låter jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Hvorfor kaste??? Send på loppemarked!!!! Anonymous poster hash: 8d78c...7ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå