AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 For en stund siden så holdt jeg på med en gutt. Var vel ganske så betatt.. Vi bor langt unna hverandre, så har bare møttes en gang. Men vi prata i timesvis på telefonen hver dag, og planla å møtes igjen snart. Dato og alt var planlagt. Så en dag fortalte han meg at han begynte å få følelser for ei vennine av seg. Greit nok tenkte jeg, vi bodde så langt unna hverandre at det mest sannsynlig aldri hadde fungert uansett. Ble ikke akkurat veldig lei meg, ble mer skuffa over at han hadde prata i timesvis med meg, sagt hvor mye jeg betydde, hvor glad han var i meg og blablabla.. Når han fortalte meg om den andre jenta, så sa han i tillegg at han ville fortesette å ha kontakt. Jeg gidda ikke å svare så mye på det, fordi jeg tenkte at det blir feil ovenfor hu jenta. Når han hadde sagt slik til meg, når han tydligvis hadde følelser for henne.. Han sa han likte meg veldig godt, og mente alt han sa, men at det var så vanskelig når vi bodde langt unna hverandre. Det skjønner jeg jo. Men syntes ikke det hadde vært fair ovenfor den intetanede jenta å ha kontakt med han.. Men jeg sletta han aldri fra facebook, i og med at han hadde vært en stor del av livet mitt i over et halvt år (daglig kontakt i mange timer) De følgende dagene, så skrev han til meg og sendte noen meldinger. Jeg svarte han aldri på noe av det. Så nå har det vel gått nesten 2 mnd siden han fortalte meg det. Og i går kveld fikk jeg en melding av han?! Ikke hatt kontakt siden. Han spurte hvordan det gikk med meg, og hva jeg gjorde på. Har ikke svart han enda, fordi jeg aner ikke om jeg bør svare? Jeg er ikke sint på han eller noe, fordi jeg forstår jo veldig godt hvorfor han gjorde som han gjorde. Som jeg vet, har han ikke blitt sammen med den jenta, de er hvertfall ikke i forhold på facebook. Så jeg tenkte at det kanskje gikk skeis med dem, og at da ville han plutselig kontakte meg igjen? Aner ikke om jeg skal svare han eller ikke.. Fordi jeg vet ikke hva han vil. Og han er en veldig bra gutt, så jeg er redd for at om jeg svarer, så begynner følelsene å blusse opp igjen. Han er veldig sjarmerende. Har jo tenkt på han mye de siste månedene, selv om vi ikke har hatt kontakt. (Min feil det, siden jeg ikke svarte han) Syntes det er veldig rart at han har kontakta meg igjen. Hva tror dere han vil? Anonymous poster hash: 766cd...43c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 TS her. Glemte å legge til at han er 24 år gammel, mens jeg er 22. Og at vi møtte hverandre på et håndballstevne, så vi så hverandre/ prata sammen 4-5 dager i strekk i "det virkelige liv" og hadde veldig god kjemi da. Anonymous poster hash: 766cd...43c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Han tenker i hvert fall på deg.. kanskje du er savnet Jeg ville svart ham Anonymous poster hash: 97a0f...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå