Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det hadde vært kjekt med litt tips og triks angående intimbarbering. Hva gjør dere for å unngå inngrodde hår, nupper ol? Hvor ofte barberer du deg? Ditt beste triks for å bli helt glatt? Hvilke produkter bruker du? Hvordan komme best til i kriker og kroker? Shoot! Og nei, voksing er ikke et alternativ for deg som tror jeg ikke har tenkt på det som en mulighet. Ønsker ikke å "spare" for å kunne vokse meg.

På forhånd takk for alle gode råd :danse:

Anonymous poster hash: 1865b...f95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne: ????

Mann: Ikke gjør det. Kjøp deg en skjegg-trimmer/body-groomer. Bruk det heller. En kompis av meg brukte barberblad/høvel. Resulterte i 11 sting i pungen....

Skrevet

Mann: Ikke gjør det. Kjøp deg en skjegg-trimmer/body-groomer. Bruk det heller. En kompis av meg brukte barberblad/høvel. Resulterte i 11 sting i pungen....

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dæven!

Typen har barbert seg der nede tiden 15-års alder og aldri fått kutt. (Som er utrolig iom at han aldri klarer å barbere seg i ansiktet uten kutt)

Anonymous poster hash: 4df37...550

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe å le av. Ikke det at jeg forstår hvordan man får plass til 11 sting der nede, men går vel utifra at de var veldig små.

Dæven!

Typen har barbert seg der nede tiden 15-års alder og aldri fått kutt. (Som er utrolig iom at han aldri klarer å barbere seg i ansiktet uten kutt)

Anonymous poster hash: 4df37...550

Nettopp, han har nok vært veldig forsiktig, men det er en stygg situasjon. Vått, glatt, kansje stress og et heller "utilgjengelig" område. Ikke noe som er verdt risken.

Skrevet

Jeg har prøvd ALT. Nå er jeg endelig kvitt nupper! Bruk litt antabac enten på bomull og stryk over huden eller ta litt på hendene og klapp forsiktig inn. Svir bare litt i 3 sekunder. Når du spriter under må selvfølgelig ikke komme i nørheten av slimhinnene. Bare ta litt i selve lysken.

Skrevet

La være? Det ser mye bedre ut med en velfrisert dott enn å se ut som et barn.

Anonymous poster hash: c34b0...90b

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tenkte det hadde vært kjekt med litt tips og triks angående intimbarbering. Hva gjør dere for å unngå inngrodde hår, nupper ol? Hvor ofte barberer du deg? Ditt beste triks for å bli helt glatt? Hvilke produkter bruker du? Hvordan komme best til i kriker og kroker? Shoot! Og nei, voksing er ikke et alternativ for deg som tror jeg ikke har tenkt på det som en mulighet. Ønsker ikke å "spare" for å kunne vokse meg.

På forhånd takk for alle gode råd :danse:

Ok ;)

Da velger du den innledningsvis litt smertefulle veien; En ypperste klasse wet&dry, trådløs og oppladbar epilator som Braun Silk-èpil 7 Wet & Dry Dual , Asan shower and shave.. går i dusjen og skrider til verket.

Den første måneden eller så bør du gå over med f.eks. Unirens fra Kondomeriet, den fungerer aldeles utmerket for at du ikke skal få nupper eller hårsekkbetennelser.

Med den fremgangsmåten så kan du gå over når du føler for det.

Skrevet

La være? Det ser mye bedre ut med en velfrisert dott enn å se ut som et barn.

Anonymous poster hash: c34b0...90b

Det finnes en mellomting. Jeg syns ikke det er fint å være glattbarbert og det definitivt IKKE pent med full busk. Liten stripe eller trekant kler de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...