Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg handler ALDRI på Glitter!!!!!

Har jobbet der, og vet mye om hvilken elendig kvalitet det er på produktene! Varene i metall er ofte myke (blandingsmetaller av dårlig kvalitet blir det), strikkene slites fort i stykker, parykkene mister hårene, hårbørstene knekker, ørepynten misfarges.......

De som jobber der er også veldig jenter som blir utnyttet, og det er vedlig "gjennomtrekk" av ansatte der.

Jeg har bare negative erfaringer med Glitter, men det er kanskje fordi jeg har sett mer enn bare det som er til salgs i butikkene......

Hvem er det som tror man får kvalitet for 50 kroner?? :hoho:

Skrevet

IKKESANT! Men finnes jo unntak... :sjarmor:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Hvorfor selge dritt? Forresten datt spermen av kjedet men jeg fiksa det igje, så flink er jeg! Men neseringen er fin og det er også hårstrikkene... ryker de kanskje? BUUU!

Skrevet
*hvisker* en butikk der alle fjortiser handler smykker, strikk, spenner, parykker osv, alt glitrer og er veeeeeeelfig fint, dvs innimellom finner man helt OK ting til en billig penge. Vet ikke om de har glitter i Oslo...

joda, det har de! Vet ihvertfall om èn på Arkaden :)

Jeg handler litt på Glitter, men ikke så mye. Er ikke så glad i juggel & masse hårpynt, er litt ensformet det. Men det er veldig mye fint der - og det ser ikke så billig ut i forhold til prisen. (Er fornøyd jeg, men som sagt så handler jeg på Glitter veldig sjeldent.) :tommelsmil:

Skrevet
Hvis de selger armbånd/belter med nagler og stooore øredobber der' date= så er jeg nok solgt. :ler:

De har fått en del svarte og hvite naglebelter der nå :wink: . Har bare kjøpt ett av dem selv siden de andre ligner så mye på de jeg har fra før, men jeg kjøpte en god del av de brede hoftebeltene og knytebeltene de hadde for en stund siden. ingen av dem som har gått i stykker eller noe :-) , men de var jo ikke så lenge på moten da. kanskje de blir in igjen..? :roll:

Andre som har kjøpt belter på Glitter før eller i det siste?

Skrevet

Jeg har og kjøpt belter på Glitter før. Både de brede skinnbeltene du nevnte, knytebelter og lenker. Har ikke vært innom på en stund, så jeg vet ikke hva der har der nå.

Kanskje jeg bør stikke innom en dag... :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Altså, jenter... for det om cubus og glitter har samme leverandør, så betyr ikke det at jeg får rimelige naglearmbånd på cubus, for det har jeg aldri sett. Hadde liksom noe med utvalget å gjøre da...

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg har kjøpt smykker på Cubus uten at de var tantete..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...