charlotta Skrevet 6. mai 2004 #1 Skrevet 6. mai 2004 Har inntrykk av at det det er litt uglesett blant noen å handle på Glitter :-( . Vet jo at det er mest billig jugl der, men synes mye av det kan være fint . Stemmer antagelsene mine eller? handler dere noe der selv? evt hva?
Kittykat Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har handlet der et par ganger. Jeg synes de har en del fin hårpynt til både voksne og barn. Selv om smykkene er uekte så synes jeg de er veldig fine og kunne gjerne tenkt meg et par sånne og. Så har de mange fine armbånd og øredobber. Alt i alt, en butikk jeg er veldig fornøyd med så langt. Kommer definitivt til å handle der flere ganger i framtiden.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mai 2004 #4 Skrevet 6. mai 2004 Digger Glitter, for det går an å kjøpe litt tøffe ting til en billig penge - ikke som juggel-bijouteriet til f.eks Cubus, som bare passer til "voksne" damer.
Gjest glamourgirl Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Glitter er bra! alt som glitrer er bra, i vente på diamanter hanlder jeg på glitter!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 *hvisker* en butikk der alle fjortiser handler smykker, strikk, spenner, parykker osv, alt glitrer og er veeeeeeelfig fint, dvs innimellom finner man helt OK ting til en billig penge. Vet ikke om de har glitter i Oslo...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Hoho der har jeg kjøpt lyseblå stjerneøretingelinger og nesering og smykke! Neseringen og smykket sier folk ligner på sperm men det er ikke det, det er en diamant med hale og en makk! Arh!
MarianneE Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Jeg handler ALDRI på Glitter!!!!! Har jobbet der, og vet mye om hvilken elendig kvalitet det er på produktene! Varene i metall er ofte myke (blandingsmetaller av dårlig kvalitet blir det), strikkene slites fort i stykker, parykkene mister hårene, hårbørstene knekker, ørepynten misfarges....... De som jobber der er også veldig jenter som blir utnyttet, og det er vedlig "gjennomtrekk" av ansatte der. Jeg har bare negative erfaringer med Glitter, men det er kanskje fordi jeg har sett mer enn bare det som er til salgs i butikkene......
Miss-X Skrevet 6. mai 2004 #11 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har handlet billige øredobber der mange ganger. Har stort sett vært veldig førnøyd, men så foventer jeg ikke at de skal vare i årevis heller siden de er så billige :-)
Gjest GreenSky Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Hvis de selger armbånd/belter med nagler og stooore øredobber der, så er jeg nok solgt.
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2004 #13 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har handlet hårstrikk og øreringer der et par ganger. Synes kvaliteten var grei i forhold til prisen. Forventet ikke akkurat så mye.
Dagensdiva Skrevet 6. mai 2004 #14 Skrevet 6. mai 2004 Handler ikke så mye på Glitter..kjenner foresten en som jobber der..i Oslo(veldig mange GLITTER BUTIKKER) I OSLO...hun trives veldig godt.. Det at du har hatt dårlig erfaring, betyr vel ikke at de fleste ansatte er misfornøyde. Og det har du ikke sagt heller..men jeg tolker det sånn!
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #15 Skrevet 6. mai 2004 Jeg syns det er mest morsomt å bare gå og titte der - de har endel tøffe ting, men også endel ting som blir for mye glitter og farger.. Har handlet et par ting til håret da.
Kalas Skrevet 6. mai 2004 #16 Skrevet 6. mai 2004 Synes billig pynt og fjas er gøy, og handler gjerne på Glitter. Er faktisk veldig glad i et smykke fra Glitter som samboeren gav meg til jul.
missfidget Skrevet 6. mai 2004 #17 Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker å kikke der men det er ikke ofte jeg kjøpe noe. Foretrekker Accessorize, men priser er jo en del billigere hos Glitter.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #18 Skrevet 6. mai 2004 Digger Glitter' date=' for det går an å kjøpe litt tøffe ting til en billig penge - ikke som juggel-bijouteriet til f.eks Cubus, som bare passer til "voksne" damer.[/quote'] bare så du vet det så har cubus samme leverandør av smykker som glitter og vi har akkurat det samme som dem (bare mye mindre utvalg selvfølgelig)
Tusseline Skrevet 6. mai 2004 #19 Skrevet 6. mai 2004 Jo, det er faktisk mulig å finne noe der. Div. smykker, armbånd, ringer etc. Og da ser jeg bort i fra disse store kulesmykkene, øredobbene i alle mulige grimme farger (som forøvrig preger moten om dagen, uheldigvis)
Arwen Skrevet 6. mai 2004 #20 Skrevet 6. mai 2004 skulle akkurat til å si det. Både Cubus og Kappahl kjøper inn akkurat samme smykker som Glitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå