AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 I min ungdom hadde jeg en bibelleseplan med dagens tekst, en liten refleksjon og et bønneemne. Sluttet etterhvert å bruke denne, men nå savner jeg det og skulle gjerne hatt noe lignende igjen. Butikken jeg brukte den gang er nedlagt, så jeg lurer på om noen har forslag til hvor jeg kan kjøpe og/eller evt anbefale noe lignende? Dette var et hefte som kom ut et par ganger i året, men det trenger ikke være helt likt, det er bare så mye enklere enn å bla tilfeldig når noen har lagt det ferdig opp. Vet du om noe tilsvarende på nett blir jeg takknemlig for det også Anonymous poster hash: ea5ff...d2a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Bibelleseplan Anonymous poster hash: c8615...f71 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ingen grunn til å være spydig. Jeg kan fint google selv, men ønsket altså andres råd og erfaringer. Ikke alt som ligger tilfeldig i et søk som er bra vet du. Anonymous poster hash: ea5ff...d2a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #4 Skrevet 10. november 2013 Anonymous poster hash: 9183d...24a Trur denne er betre å lesa Anonymous poster hash: 9183d...24a 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. november 2013 #5 Skrevet 10. november 2013 Bibelleseplan Anonymous poster hash: c8615...f71 HAHAHA! Den var god!!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Alvorlig talt, kan man ikke akseptere at andre tror på noe annet enn en selv og ønsker folks råd relatert til det? Syns det er utrolig unødvendig å henvise til folkeeventyr når man ber om tips til bibelleseplan, og google-hjelp fordi man ønsker råd fremfor det som kommer først opp i et søk. Hvorfor ha et forum i det hele tatt der folk kan be om matoppskrifter, gode reisetips, bokforslag o.l. hvis alle bare skal henvises til at du kan lære deg å bruke google? Så utrolig respektløst, spesielt av AB #4. Får håpe det er dette som bringer deg glede i livet, jeg er heldigvis i stand til å finne glede i andre sysler enn å gjøre narr av folk. Hvis noen er innom og har tips til en bibelleseplan så er jeg altså takknemlig for det. Skal du bare spre spydigheter så kan du liste deg stille ut igjen av tråden.... Anonymous poster hash: ea5ff...d2a 7
Mulancholy Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Har hørt at boka En helt overkommelig bibel skal være god:) der er det noko fra bibelen, liten tekst rundt det. Bare nokre minutter kvar dag. Trur den er lagt opp sånn at ein kommer gjennom heile bibelen i løpet av eit år:)
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Alvorlig talt, kan man ikke akseptere at andre tror på noe annet enn en selv og ønsker folks råd relatert til det? Syns det er utrolig unødvendig å henvise til folkeeventyr når man ber om tips til bibelleseplan, og google-hjelp fordi man ønsker råd fremfor det som kommer først opp i et søk. Hvorfor ha et forum i det hele tatt der folk kan be om matoppskrifter, gode reisetips, bokforslag o.l. hvis alle bare skal henvises til at du kan lære deg å bruke google? Så utrolig respektløst, spesielt av AB #4. Får håpe det er dette som bringer deg glede i livet, jeg er heldigvis i stand til å finne glede i andre sysler enn å gjøre narr av folk. Hvis noen er innom og har tips til en bibelleseplan så er jeg altså takknemlig for det. Skal du bare spre spydigheter så kan du liste deg stille ut igjen av tråden.... Anonymous poster hash: ea5ff...d2a Jeg syns synd på deg. hilsen AB#4 Anonymous poster hash: 9183d...24a 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #9 Skrevet 10. november 2013 Har hørt at boka En helt overkommelig bibel skal være god:) der er det noko fra bibelen, liten tekst rundt det. Bare nokre minutter kvar dag. Trur den er lagt opp sånn at ein kommer gjennom heile bibelen i løpet av eit år:) Takk, den skal jeg sjekke ut Jeg syns synd på deg. hilsen AB#4 Anonymous poster hash: 9183d...24a Det er ikke synd på meg, det er derimot synd på deg som mangler toleranse for andres verdensbilde. Anonymous poster hash: ea5ff...d2a 6
søstertusenfryd Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 For noen år siden hadde jeg en kjempe fin. Bibelleseplan dagens bibelvers,et vitnesbyrd og til slutt en kort bønn. Mener den het "i dag" metodistene som ga ut denne. Mener den tok for seg to med om gangen. Altså et lite hefte sommer enkel å frktened seg,bare å putte den i Bibelen :-) en Bibelskole lærer sa en gang til meg at man må lese litt i Bibelen så DHÅ har noe å jobbe med. Herrenvelsigne deg. 2
Alina X Skrevet 24. november 2013 #11 Skrevet 24. november 2013 Rapsody of realities er veldig bra. Et månedshefte med bibelvers hver dag samt at man kan velge mellom 1års studieplan eller 2års studieplan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå