Lemoni* Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Jeg er så forelska om dagen jeg :-) fryder meg over kjæresten, våren, sola, og alt det fine vi skal gjøre sammen i sommer. flere som kjenner lykken bre seg i kroppen nå som vi går mot sommer??
Gjest Lompa Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 You bet!:-) Her er det fire måneder igjen til vi gifter oss , og jeg svever rundt på en teit, liten rosa sky!Fryder meg over at alt er blitt grønt og fint, hører på fugler som kviterer og er ikke langt unna å kvitre sjæl....
Gjest Xavia Skrevet 6. mai 2004 #3 Skrevet 6. mai 2004 Jeg er også forelska og kjempefornøyd med tilværelsen!
Tusseline Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Nyt følelsen når den først er der! Forelskelse er herlig!
*Lillian* Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Jeg er kjempeforelska og happyhappy for våren og fulene som kvitrer og sola som skinner om morgenen... Synes tilogmed det er kos med regnet som plasker for tiden, jeg, rett og slett fordi jeg har det så fint... Snart halvt års jubileum også, sånn helt uoffisielt Lillian
Gjest Phair Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Jeg er fortsatt kjempe forelska i den deilige mannen min. Han er borte fra meg en stund, men når han kommer skal vi kline hele tiden
Amarone Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Å ja! Elsker, elsker ham ! Våren er deilig... Amarone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå