Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt problemer med telefonen så den måtte leveres inn på reperasjon. Der ble den restartet. Litt kjipt når jeg spiller candy crush og må begynne helt forfra igjen. Er ikke koblet opp mot facebook når jeg spiller. Lurer da på om jeg kobler meg opp mot facebook. Er det sånn at det er koblet opp mot en konto sånn at jeg ikke må begynne på nytt igjen om jeg skifter telefon eller den må på reperasjon? Og går det an å unngå at jeg spammer alle facebook vennene mine. Og at det ikke popper opp på wallen min hver gang jeg klarer en level?

Anonymous poster hash: 8e6b9...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du hadde koblet opp med facebook fra før av og kobler opp igjen så vil candy crush være der du sluttet sist :) Nei, vennene dine vil ikke bli spammet med alle dine tidligere fullførte level i candy crush, bare de fremtidige.

Skrevet

Du kan skjule all aktivitet på profilen din fra Candy Crush ved å endre på innstillingene.

Skrevet

Du kan skjule all aktivitet på profilen din fra Candy Crush ved å endre på innstillingene.

Hvordan da??

Skrevet

Hvordan da??

Går på settings -> account settings -> apps -> candy crush. Klikk på edit og forandre på visibility of app til "only me".

Skrevet

Går på settings -> account settings -> apps -> candy crush. Klikk på edit og forandre på visibility of app til "only me".

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...