Gå til innhold

Havfruene kommer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

en kan tro hva en vil, men jeg synes oppriktig talt synd på dette barnet og dets familie..

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

:o Å herregud... stakkars! :(

Skrevet

Hjelp! :o

Gjest 1111
Skrevet

Får vondt av det lille barnet jeg .. :(

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Så det ikke litt redigert ut akkurat på beina? Jaja sikkert sant men jeg er meget skeptisk til ting huhu

Gjest Starya
Skrevet
Så det ikke litt redigert ut akkurat på beina? Jaja sikkert sant men jeg er meget skeptisk til ting huhu

Ta et google-bildesøk på lidelsens navn, så skjønner du snart at denne babyen slapp heldig fra det..

Trist åkke som. :-(

Gjest Anonymous
Skrevet

Så fælt! Stakkar liten!!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Slapp nok neppe heldig fra det likevel. Etter å ha skumlest litt fant jeg ut at disse barna sjelden overlever mer enn 24 timer :(

Skrevet
Slapp nok neppe heldig fra det likevel. Etter å ha skumlest litt fant jeg ut at disse barna sjelden overlever mer enn 24 timer :(

Vel, dette barnet var jo 6 dager gammelt. Og kanskje det overlever ganske lenge? Men det er jo forferdelig trist, uansett.

Gjest gjest1
Skrevet

De overlever nok aldri lenge, de har ikke avfallsystem....

Men tenk hvor grusomt forferdelig for foreldre som har gledet seg i mange måneder... Gjelder forøvrig alle som mister barn :(

Skrevet

Ta et google-bildesøk på lidelsens navn, så skjønner du snart at denne babyen slapp heldig fra det..

Trist åkke som. :-(

Uffa, stakkars liten og stakkars foreldre. Det nydelige ansiktet da.

Skrevet
Får vondt av det lille barnet jeg .. :(

Huff ja..... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...