Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2004 #2 Skrevet 6. mai 2004 en kan tro hva en vil, men jeg synes oppriktig talt synd på dette barnet og dets familie..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Så det ikke litt redigert ut akkurat på beina? Jaja sikkert sant men jeg er meget skeptisk til ting huhu
Gjest Starya Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Så det ikke litt redigert ut akkurat på beina? Jaja sikkert sant men jeg er meget skeptisk til ting huhu Ta et google-bildesøk på lidelsens navn, så skjønner du snart at denne babyen slapp heldig fra det.. Trist åkke som. :-(
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Slapp nok neppe heldig fra det likevel. Etter å ha skumlest litt fant jeg ut at disse barna sjelden overlever mer enn 24 timer
Laina Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Slapp nok neppe heldig fra det likevel. Etter å ha skumlest litt fant jeg ut at disse barna sjelden overlever mer enn 24 timer Vel, dette barnet var jo 6 dager gammelt. Og kanskje det overlever ganske lenge? Men det er jo forferdelig trist, uansett.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2004 #11 Skrevet 6. mai 2004 De overlever nok aldri lenge, de har ikke avfallsystem.... Men tenk hvor grusomt forferdelig for foreldre som har gledet seg i mange måneder... Gjelder forøvrig alle som mister barn
*Shira* Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Ta et google-bildesøk på lidelsens navn, så skjønner du snart at denne babyen slapp heldig fra det.. Trist åkke som. :-( Uffa, stakkars liten og stakkars foreldre. Det nydelige ansiktet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå