Gå til innhold

Kan man kline med en uten å være tiltrukket av personen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en jente kline med en gutt i edru tilstand i over 30 min uten å være tiltrukket av gutten eller synes han er kjekk ? Hvis en jente kliner med en gutt lenge hva betyr dette `?

Anonymous poster hash: 67328...1d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig det ja. Det er ikke sånn at man fysisk ikke kan kline med noen, selvom man ikke er tiltrukket av dem gitt. Hvis en jente kliner med en gutt lenge betyr vel det som regel at hun hadde lyst til å kline med han, lenge.

Anonymous poster hash: c47a1...cd3
Skrevet

Svært sjelden i edru tilstand. Jeg kan ikke tenke meg noen motivasjon for å kline med noen i 30 minutter som jeg ikke er tiltrukket av, med mindre jeg var veldig full og innbildte meg selv at jeg var tiltrukket.

Anonymous poster hash: c36a4...ed7
Skrevet

Kan en jente kline med en gutt i edru tilstand i over 30 min uten å være tiltrukket av gutten eller synes han er kjekk ? Hvis en jente kliner med en gutt lenge hva betyr dette `?

Snu spørsmålet på hodet så har du et relativt godt svar .....

Skrevet

Svært sjelden i edru tilstand. Jeg kan ikke tenke meg noen motivasjon for å kline med noen i 30 minutter som jeg ikke er tiltrukket av, med mindre jeg var veldig full og innbildte meg selv at jeg var tiltrukket.

Anonymous poster hash: c36a4...ed7

Nemlig.

Skrevet

Klart det er mulig, men tviler på at noen faktisk gidder å kline med en de ikke er tiltrukket av lenge!

Skrevet

Det er mulig, men jeg klarer det ikke. Synes det er svært vanskelig å være så nær noen jeg ikke er tiltrukket av.

Anonymous poster hash: b8b08...7ac
Gjest Lincoln
Skrevet

At han har penger.

Skrevet

Det er fysisk mulig, men for de fleste ikke veldig psykisk mulig. Men det kommer jo helt an på personen og om det er noe å vinne på å kline med denne uattraktive personen.

Skrevet

Å kline i en halv time i strekk (!?) tror jeg ikke jeg hadde giddi uansett. :P Men jeg har klint med folk jeg ikke har vært tiltrukket av, men ikke i edru tilstand.

Anonymous poster hash: a92f0...d49

Skrevet

At han har penger.

håhåhå

Skrevet

Selvfølgelig er det mulig, men jeg kan ikke skjønne hvorfor noen skulle gidde å gjøre det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...