waco Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hei natt og dag har samlet sammen noen bilder av kvinner som liker å vise seg frem. Dette her er moderne kvinner som takler tidsklemmen godt. Natt og dag skriver blant annet; PS: Ingen slut shaming her i gården. Vi har full forståelse for at forsørgeransvar ikke kan komme i veien for Internett-likes. Vi dømmer ingen (det vanker sikkert mer nok moralsk indignasjon og fordømmelse når barna deres vokser opp og finner bildene uansett). PS 2: Etter intensiv jakt på Internett har vi fortsatt ikke funnet noen utfordrende #dadselfies. Det er litt vanskelig å si hvem som må skjerpe seg (samfunnet, sikkert). Tips mottas uansett med takk. Jeg legger ut to bilder til, eller så får dere heller se linken! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 stakkars unger med slike foreldre. Vis de vil ta halvnakne bilder av seg selv kan de vel gjøre det når ungene ikke er tilstede. huff . Anonymous poster hash: 1e134...489 3
Gjest Søgni Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Haha, "tidsklemma". Veldig usmakelig og egoistisk. Det er sikkert kjempekult for barna senere i livet, at dette eksisterer. Det er jo det som er ille her. En ting er nå hva disse kvinnene deler av seg selv av pinlige og identifiserbare bilder i sosiale medier, men det er liksom noe veldig.. eh, spesielt og temmelig egoistisk ved å posere mer eller mindre avkledd med et "kom-og-ta-meg"-blikk rett ved siden av barnet sitt. Jeg tenker jo mitt om dømmekraften deres. Hun ene fikk liksågodt barnet til å ta bildet også. Jeg pleier å synes det er litt pinlig og komisk med sånne mobilkamera-i-speilet-med-puleblikk-og-heftig-positur-bilder i utgangspunktet, men med barnet i samme bilde, så er det jo rett og slett litt tragisk. Ikke alle var like ille da, men likevel. 5
Gjest Elseby13 Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Gutten på nederste bilde viser nøyaktig hva jeg føler..
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Haha, "tidsklemma". Veldig usmakelig og egoistisk. Det er sikkert kjempekult for barna senere i livet, at dette eksisterer. Det er jo det som er ille her. En ting er nå hva disse kvinnene deler av seg selv av pinlige og identifiserbare bilder i sosiale medier, men det er liksom noe veldig.. eh, spesielt og temmelig egoistisk ved å posere mer eller mindre avkledd med et "kom-og-ta-meg"-blikk rett ved siden av barnet sitt. Jeg tenker jo mitt om dømmekraften deres. Hun ene fikk liksågodt barnet til å ta bildet også. Jeg pleier å synes det er litt pinlig og komisk med sånne mobilkamera-i-speilet-med-puleblikk-og-heftig-positur-bilder i utgangspunktet, men med barnet i samme bilde, så er det jo rett og slett litt tragisk. Ikke alle var like ille da, men likevel. Dette kan like godt være bilder man har lurt ut av snapchat, vi vet ikke hvor de opprinnelig har funnet disse bildene. At de avbilder seg sammen med barna sine, er dog elendig tankegang uansett. 1
jabx Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Ser at barna gråter på noen av bildene. WTF? Og mødrene prioriterer å ta bilde? 2
Vera Vinge Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Dette var forstyrrende på fredagskvelden... Seksualisert oppførsel hører ikke hjemme med barn i rommet. Og barna havner i tillegg med ansiktet i en pinlig situasjon på nettet. Jeg har mine tvil om den generelle dømmekraften til disse damene, ja. 2
Gjest Evans Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Uff a meg... Men jeg har sett det samme i Norge, men da har det vært blitte litt mer kamuflert
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 nei fy f Anonymous poster hash: 50a35...46a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #12 Skrevet 10. november 2013 På det øverste bildet, gutten som ser på moras rumpe.. Uff stakkars! Enkelte skulle ikke hatt barn!!Anonymous poster hash: e2c84...f9c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #13 Skrevet 10. november 2013 Dette er jo bare helt jævlig, her får mora ungen til å ta nasty bilde av seg, herregud. Anonymous poster hash: d6f13...c6c 1
waco Skrevet 10. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2013 Dette er jo bare helt jævlig, her får mora ungen til å ta nasty bilde av seg, herregud. Anonymous poster hash: d6f13...c6c Det er å være så ludderforbilde at jeg ikke finner ord. Jeg ville få frem denne tråden for minne oss allesammen at så lenge alt bare er "samfunnets skyld" og aldri kvinner selv så vil vi ha dette problemet i titusen år til.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #15 Skrevet 10. november 2013 Anonymous poster hash: ee5f5...435 Anonymous poster hash: ee5f5...435 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå