AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Det har vært noe galt med den fra dag 1. Når jeg snakker, så kommer det robotstemme, og det er ofte helt umulig å høre meg, og for meg å høre den jeg snakker med. Så kjenner jeg også at det er noe inni telefonen som er løst, men den funker fint ellers, så har ikke orket å gjort noe med det. men i det siste har den begynt å slå seg av uten grunn, og dekninga er står på "søker" ofte nå. Tror noen det hjelper å slette alt å "restarte" telefonen ? Altså, ehm, kjøre sånn greie at den blir så god som ny, om noen skjønner? Jeg er desp Anonymous poster hash: 4a4c1...cc1
Neket Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Tror du den løse delen fester seg igjen da? Tror nok du må ha den på verksted. Husk backup!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Tror du den løse delen fester seg igjen da? Tror nok du må ha den på verksted. Husk backup! Nei, selvfølgelig ikke, men den har alltid vært løs, og den robotstemmen kan jeg leve med, men jeg tenkte på at den slår seg av hele tiden, batteriet går tom på nullniks osv Men takk for svar, tar kontakt med apple jeg, forhåpentligvis får jeg ny eller reparert gratis Anonymous poster hash: 4a4c1...cc1
Neket Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Du kan jo selvfølgelig ta backup, sette den tilbake til fabrikkinnstilling og gjenopprette. Det er første man gjør. Men uansett skal det ikke være løse deler og rare stemmer, og det klarer du ikke fikse selv ved å oppdatere og gjenopprette
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Du kan jo selvfølgelig ta backup, sette den tilbake til fabrikkinnstilling og gjenopprette. Det er første man gjør. Men uansett skal det ikke være løse deler og rare stemmer, og det klarer du ikke fikse selv ved å oppdatere og gjenopprette Nei selvfølgelig. Men siden det kom så brått på og den løse delen inni tlf har vært der siden dag en, så tenkte jeg kansje det kunne være en løsning som forbedret det, men det gjorde det jo såklart ikke. Snakket med apple, må jo prøve alt mulig før dem gidder å gjøre noe. Takk for svar Anonymous poster hash: 4a4c1...cc1
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Eneste måten å fikse en iPhone på er å kjøpe en helt annen telefon... Trur ikke du får noe på garantien heller når du ikke leverte den inn med det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå