Gå til innhold

Karlstad sofa fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte for 1 uke siden denne sofaen som jeg opplevde å være komfortabel nok da jeg prøvde den hos IKEA. Nå har jeg brukt den i 1 uke og syns den føles stiv og ukomfortabel. Vil det bli bedre? Noen som har erfaringer med denne sofaen? Har forøvrig 3 seteren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg hadde den for en del år siden, og jeg syntes den var veldig komfortabel. Jeg tviler på at den vil endre seg særlig, så da her det vel med smak og behag. Den veldig populære Ektorp hadde eksen, og den syntes jeg vær grusom å sitte i - altfor lange sitteputer, måtte sitte som en dvask sekk. Med Karlstad sattvi komfortabelt og med støtte. Og den er en drøm å ligge å sove middag. :)

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Litt hva man er vant med kanskje? Jeg hadde en stor sofa med digre armlener, en slik sofa som man synker en halvmeter ned i. Fikk meg den Karlstad-sofaen, og syntes det ikke var noe polstring. Nå tenker jeg ikke over det lenger. :)

Skrevet

Jeg hadde forgjengeren, Karlstad, for mange år siden - elsket den. Men hater denne! Dette er ikke en sofa jeg klarer å ligge å slappe av i, verken sitter eller ligger godt. Er det god nok grunn for IKEA å bytte til en annen sofa tro?

Skrevet

Noen flere erfaringer? Bør jeg (kan jeg) levere sofa tilbake og heller kjøpe ny?

Skrevet

Hei.

Jeg har Karlstad hjørnesofa.

Forstår hva du mener. Den ene delen min er mykere enn den andre.

Den delen som har store sitteputer er myk og den delen som har mindre puter er hardere.

Når jeg tenker over det har den harde delen blitt mykere.

Hatt min i et år og fornøyd .

:-)

Skrevet

Prøv og snu putene som er harde, de skal nemlig kun brukes på en side! Snakket med IKEA i dag, de bad meg om å prøve å sitte inn sofaen i noen uker. Trekket hadde visst også en del å si.

Skrevet

Oj :-)

Takk for info. Da skal jeg jammen sjekke.

Lykke til med sofaen.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...