Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige helg hadde jeg og kjæresten en krangel, vi ordnet opp og etterpå føltes det ok og normalt igjen, krangelen gikk på at han er veldig sjalu, og at jeg også har begynt å bli det fordi han er det, jeg blir mistenksom av det av en eller annen grunn(?) (ikke noe voldsom sjalusi altså.)

Hvertfall, vi fikk ordnet opp, men å føler jeg allikevel at det er noe som ikke stemmer...Han er på tur til noen kompiser en annen plass i landet. Han pleier alltid å sende "jeg elsker deg" sms, eller fine sms rett og slett både hjemme og borte.

Nå har de vært kortere, og ikke slik som de pleier å være (selv om han har masse tid, også alene) han satt flere timer på facebook i dag f.eks uten si hei til meg, jeg var også pålogget. Jeg tenker at når han er på tur skal i hvert fall ikke jeg "mase" på han, så jeg sa heller ikke hei.

Han ringte meg kort tidligere i dag og sa at de skulle en liten tur ut på byen i kveld. Jeg forventer ingen mld når han er på byen, men jeg gikk inn på facebook og ser at han er pålogget der, han har lagt ut bilde av seg selv, han kommenterer en venninnes profilbilde osv...mens han er på byen. Da synes jeg det hadde vært koselig at han også sendte meg en liten mld, eller? En kompis av han har lagt ut en liten film av gjengen, og kjæresten sitter og prater med en annen dame på den. Det er selvfølgelig helt greit. Men...

Blir bare litt lei og lurer på om det er noe siden han har tid til å oppdatere face, kommentere/prate med andre der inne, mens jeg ikke har hørt fra han mange timer. Er jeg helt på tryne? skal jeg la vær å sende mld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han forsatt er furt etter krangelen?

Anonymous poster hash: 5f410...6ec
Skrevet

Hvis du føler at noe er galt, er det grunn til å prate om det.

Vi kan ikke se noe definitivt utifra såpass lite informasjon. Men om ens partner oppfører seg unormalt, så er det vanlig å reagere. Du vet bedre om noe er "off" enn oss.

Selvsagt skal man ikke spekulere men reaksjonen din når han er veldig sjalu, er naturlig. Hvor enn mye folk liker å debattere mot det, så er ekstrem sjalusi et resultat av projeksjon - man mistenker andre for å ha dårlig moral ettersom det er ens egen moral man overfører på andre.

Anonymous poster hash: 65f2c...f37
  • Liker 1
Skrevet

hjelp - på en måte føler jeg at medier og elektriske hjelpemidler til slutt kommer til å ta knekken på alt privatliv, samliv og fred i sjelen! Tror ikke dette er bra i lengden ass. :klo:

Men et kort tips er noe så banalt som å prate sammen når han kommer hjem, face to face. Det er helt utrolig hva en personlig utblåsning/prat kan gjøre for deg/dere. Det er balsam for sjelen, så lenge man får skværet opp. Noen ganger tar det noen dager før ting føles helt på plass, men som oftest går det bra når man bare har kommunikasjonen i orden. :)

Skrevet

La han furte fra seg på turen og ta heller affære hvis ting ikke er bra når han kommer hjem.

Skrevet

Jeg hadde sagt ifra jeg, at jeg syntes det var kjipt/rart å ikke få sms når han tydligvis ikke er veldig travel. Og så ville jeg spurt om alt var i orden sannsynligvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...