AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Hjelp meg. Jeg er en veldig merkelig person, i den forstand at jeg ikke får til å være ''meg'' i sosiale settinger. Jeg blir en helt annen type versjon av meg. Med venner blir jeg vill og høylytt, ler annerledes, har en annen type humor osv.. Hjemme er jeg mitt naturlige jeg, rolig og balansert. Jeg passer ikke til beskrivelsen ''Partyløva'' når jeg er hjemme. Det irriterer meg, for jeg sier så mye dumt og andre trekker seg unna meg, for jeg blir for mye. Problemet er at jeg ikke klarer å skru det av, uansett hva jeg gjør i forveien. Jeg kan stå i speilet og si til meg selv: ''NÅ skal du være deg selv'', men likevel havner jeg i samme sporet igjen.. Noen som kan gi meg en pekepinn?? Anonymous poster hash: 5e455...fc5
Gjest HappyWaffle Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 føler du kanskje at du ikke er bra nok når du er deg selv? har selv hatt det problemet, men så innser jeg at den personen jeg var ikke var bra for meg, for som du sier så trakk folk seg litt bort fordi jeg ble litt for mye til tider.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg var sånn i 8 og 9 klasse. Hadde rett og slett lav selvfølelse, og da ble jeg av en eller annen grunn veldig høylytt. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men om du er under 25 (21 noen steder) så kan du gå på helsestasjon for ungdom der du kan snakke med psyk. sykepleier om de har det tilbudet der du bor. Det er ikke noe galt i å snakke med psyk sykepleier eller psykolog om sånt! Så kan du kanskje komme til bunns i problemet ditt Lykke til Anonymous poster hash: 39157...8b2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Det er helt naturlig at ditt "meg" har ulike aspekter i ulike situasjoner Sånn er alle sammen. Anonymous poster hash: 1fe21...559 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Har det også sånn Kun mine aller, aller nærmeste får se den ekte meg. Tror det er normalt å ha flere lag. Anonymous poster hash: 73cd3...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå