AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har den siste måneden (og litt mer) snakket med en fyr. Vi har møtt hverandre èn gang og det gikk helt greit. Men har avtalt å møtes igjen for å se om det er noe potensiale der. Møtet skjer neste uke. Jeg har ikke snakket så mye med andre siden vårt første møte, men for noen dager siden sendte en ganske kjekk fyr en mld til meg og da ble jeg jo litt nysgjerrig. Jeg er jo fortsatt singel og kan gjøre hva jeg vil, så vi begynte å snakke litt. Men jeg var ikke sååå interessert før i kveld, da vi for en gangs skyld var pålogget samtidig. Og samtalen har holdt gående fra seks tiden på kvelden til nå og vi snakker fortsatt. Han virker som en veldig fin fyr og samtalen flyter lett. Han virker som en type som jeg ser etter. Og nå er jeg litt nysgjerrig på han også. Han nevnte "Er bare å komme hit" etc. Siden jeg nevnte at singellivet kan bli litt ensomt som for eksempel på fredager. Så nå er jeg litt sånn "ops" her. Jeg skal fortsatt møte han andre neste uke, men samtidig er jeg nysgjerrig på han her. Jeg har på følelsen av at han jeg snakker med nå matcher meg bedre personlig. De begge er like kjekke og ligner faktisk litt på hverandre, heh... Men jeg er insane tiltrukket av han første. Vet ikke hvordan kjemien mellom meg og han nye her er, da vi ikke har møtt hverandre. Og nå er jeg litt redd for at han jeg snakker med nå vil spørre om å møtes. Hva skal jeg si da? Jeg vil ikke si at jeg "dater" en annen og skal møte han igjen. Ingen har rett til å vite hva jeg gjør så lenge jeg er singel, ikke sant? Jeg er ganske amatør på dating og sånt, så hva er egentlig det riktige å gjøre her? Burde jeg latt vær å snakke med han nye før jeg vet åssen det går med han andre? Ikke visste jeg hvor vanskelig dette ville bli... Anonymous poster hash: 8d35e...000
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Jeg dater lett mange på en gang frem til en av de er mann nok til å ønske noe forpliktet, og jeg godtar. Anonymous poster hash: f7f2e...484
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Jeg dater lett mange på en gang frem til en av de er mann nok til å ønske noe forpliktet, og jeg godtar.Anonymous poster hash: f7f2e...484 Signerer.Anonymous poster hash: fe383...fe5
Hecubaa Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg ville fått til et møte med han "nye" allerede i helgen - ellers ser jeg for meg at daten til uka ikke blir optimal uansett Hvis det ikke klaffer så kan du legge han bak deg og sånn sett satse alt på daten til uka og hvis det klaffer har du tid nok til å avlyse.. Endret 8. november 2013 av Hecubaa 1
AnonymBruker 42 Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 "Herregud, kan dating bli mer komplisert?" Sikkert! Prøv å se om du ikke kan finne en eventuel tredje person kanskje 1
JamesHardy Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Er vel ikke mest komplisert dette. Handler mer om å kjenne seg selv og hva man vil ha kanskje. Som singel står man fritt til å styre med det man ønsker uavhengig av hvilke relasjoner som er pågående. For min egen del liker jeg å holde meg selv fokusert på én person av gangen, men det er et individuelt valg. Å følge følelser vil jo fort vise deg hvor du står i forhold til den andre. Det tar tid å bli kjent, så det kan være lønnsomt å holde begge kanaler åpne til du kjenner med på om følelsen er god når du er face 2 face.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Overdrev overskriften litt kanskje, men det var sånn det føltes i går kveld :-P Jeg er også den typen som liker å tenke på en person av gangen, derfor har jeg ikke pratet med noen utenom daten min siden jeg møtte han for første gang. Men som sagt ble jeg svært nysgjerrig når en så kjekk man sa hei til meg. Utseende selger vettu... Men så ee det jo personligheten som gjelder, så det at jeg føler jeg kommer så lett overens med denne kjekkasen gjør jo at jeg nå ikke vil glemme han med det første heller. Men så har jeg jo allerede han andre... Som jeg også liker godt, men som jeg ikke like lett finner tonen med. Eller altså, han er lett å snakke med osv, men merker han er et helt annet type menneske enn det jeg er. Men jeg tror jeg holder meg til pratingen med han nye til jeg har møtt han andre og sett hvordan det går. Så får jeg ta det derfra. Det verste som kan skje er at jeg står mellom to menn jeg liker svært godt. Og da må jeg jo møte han nye også, for å se om kjemien og sånt er der irl også. Det er vel da jeg finner ut hvem jeg vil date videre. (?)Anonymous poster hash: 3eca1...466
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå