AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Riktig post???? Hva er det dere jenter først ser hos/på en gutt mann nå om dagen? Hva er det som dere liker hos menn/gutter som klesstil osv? Anonymous poster hash: b11aa...c02
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Vi ser på ballene først, deretter ser vi om skoene matcher jakka.Anonymous poster hash: 552c6...974 4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 No om dagen går det i om han går med regnjakke eller vanleg jakke.
Gjest Are you suffering Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Auraen. Deretter prøver jeg å finne ut hvor stor pikken hans er. Det gjøres som kjent ved å se på skostørrelse, bul i buksa, og størrelsen på hånden. 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Ser om han ser ut som en overflatisk dust som legger litt for mye i utseendet... Anonymous poster hash: 76758...584
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Auraen. Deretter prøver jeg å finne ut hvor stor pikken hans er. Det gjøres som kjent ved å se på skostørrelse, bul i buksa, og størrelsen på hånden. Hahaha Anonymous poster hash: 76758...584
Lagbugdc Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Auraen. Deretter prøver jeg å finne ut hvor stor pikken hans er. Det gjøres som kjent ved å se på skostørrelse, bul i buksa, og størrelsen på hånden. Hvis det skulle vært i virkelige verden så har jeg mindre "verktøy" enn nå
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 (endret) Jeg ser dem inn i øynene, tør ikke se for lenge. En gang så jeg lenger enn 3 sekunder, skumle greier. Jeg ser jeg glemte den gangen jeg stirret i 46 minutter. Han ble sint til slutt, men det er da ikke min feil at han ble sint. Jeg tror han sliter med AD/HD. Endret 7. november 2013 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Først ser jeg om han har tatovering. Det må han ha for å være med meg ;P Anonymous poster hash: ee31a...e2c
Gjest Are you suffering Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Hvis det skulle vært i virkelige verden så har jeg mindre "verktøy" enn nå Auraen er viktigst!
Lagbugdc Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Auraen er viktigst! Utstråling av masse selvtillit og utadvent
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Hvis det skulle vært i virkelige verden så har jeg mindre "verktøy" enn nå Sokker kan fikse det
~white lady~ Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Nå er jeg egentlig ikke på markedet for sjekking, men en mann for meg må være intelligent, ha humor, god musikksmak og det mystiske ved seg som f.eks Johnny Depp har. Om han i tillegg eier en svart skinnjakke er jeg som regel solgt...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #15 Skrevet 7. november 2013 TS her: Skriv gjerne deres alder. Hehe, jenter med dårlig humor kan være morsomme. Anonymous poster hash: b11aa...c02
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #16 Skrevet 8. november 2013 Ser om han ser ut som en overflatisk dust som legger litt for mye i utseendet... Anonymous poster hash: 76758...584 30ish. Har alltid vært like oppgitt over overfladiske wannabes uten ekte substans... Derfor dater jeg som regel andre typer menn. Og de mer overfladiske bekjentskapene sier vantro: "Hæ? HAN? Du er da alt for bra for han der!" og så ler de rått. De skulle bare vite. Anonymous poster hash: 76758...584 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2013 #17 Skrevet 8. november 2013 Når jeg ser på menn i forbifarten eller iaktar menn jeg ikke kjenner, ser jeg først på høyden, "rammen" og ansiktet. Jeg ser også på fargene hans da jeg tiltrekkes mest av lyse menn. Jeg ser på hvordan han går og fører seg, kler seg og hvordan ansiktet hans er. Først og fremst legger jeg merke til øynene, men også munnen og håret. Jeg ser også på skuldrene og resten av overkroppen. Anonymous poster hash: ad98f...ec2
Cordelia Skrevet 8. november 2013 #18 Skrevet 8. november 2013 Kommer an på hvilken frekvens jeg har stilt inn radaren på det. *Bip bip bip* Nei, men det er egentlig helt umulig å svare på. Man bare legger merke til folk. Men i basen bør han jo være en grei og trivelig kar, også kommer litt annet diverse i tillegg.
Gjest Are you suffering Skrevet 8. november 2013 #19 Skrevet 8. november 2013 Utstråling av masse selvtillit og utadvent Neh, må bare ha litt mellom øra, samme form for humor som meg, og et åpent sinn. Aller helst lilla-svart.
Vasilisa Skrevet 8. november 2013 #20 Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg ser etter Jesse Williams Endret 8. november 2013 av Vasilisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå